Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff.. Skole i morgen ja. Æsj, og jeg som var skikkelig keen på sommerferie og allting :(

5939737[/snapback]

Det er ikke langt igjen til sommerferien nå.To måneder så er vi der, Mai går fort unna og halve juni så er det bare å brenne alle skolebøkene :w00t:

5939748[/snapback]

 

for et geni du er!

du kan selge dem da dust :p

5939764[/snapback]

1. han snakka sikkert om skrivebøkene

2. ny reform til nest år

Lenke til kommentar
Uff.. Skole i morgen ja. Æsj, og jeg som var skikkelig keen på sommerferie og allting :(

5939737[/snapback]

En kompis har regnet ut at for russen er det under 30 skoledager igjen! :w00t:

 

I morgen har jeg bare 2 timer gym og 2 timer norsk, så blir det shopping på Karl Johan, og så hjem! :thumbup:

 

Den jævla reformen... Når vi går ut, blir alt bare fryd og gammen... Ikke noe papirpenger heller :mad:

Endret av smeboe
Lenke til kommentar
Skrivebøker og tentamener skal i det minste brenne. Alt jeg ikke får penger for. Men jeg har litt dårlig erfaring med å brenne skolebøker, jeg svidde liksom av øyenbrynet til en fyr en gang... :p

5939783[/snapback]

bedre å brenne skolen :evil:

5939788[/snapback]

Sikkert greit for fjortisser (under den kriminelle lavalder)...

Lenke til kommentar
Hvis dere skal brenne skrivebøkene deres må jeg brenne PCen. Tror jeg skal gjøre det.

 

:woot:

5939792[/snapback]

på overklokk-metoden :D

 

Skrivebøker og tentamener skal i det minste brenne. Alt jeg ikke får penger for. Men jeg har litt dårlig erfaring med å brenne skolebøker, jeg svidde liksom av øyenbrynet til en fyr en gang... :p

5939783[/snapback]

bedre å brenne skolen :evil:

5939788[/snapback]

Sikkert greit for fjortisser (under den kriminelle lavalder)...

5939796[/snapback]

det ble visst bokbrann :(

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Skrivebøker og tentamener skal i det minste brenne. Alt jeg ikke får penger for. Men jeg har litt dårlig erfaring med å brenne skolebøker, jeg svidde liksom av øyenbrynet til en fyr en gang... :p

5939783[/snapback]

bedre å brenne skolen :evil:

5939788[/snapback]

 

Men den er laget av mur :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...