Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God kveld i stuen til alle i SO4!

 

Skogli er hjemme fra påskeferien, og han er trøtt. Skal legge meg snart.

 

Men før jeg legger meg skal jeg fortelle litt om hva jeg har gjort i påskeferien.

 

Den vansligeste delen var å komme til oppholdsstedet. Måtte ta buss til Bømlo, overnatte der og sitte på med min onkel og tante til Fodnes. Eller, jeg kom meg til Strendene fordi vi trudde vi ikke rakk bussen. Men jeg husker det; tusen takk til buss-sjåføren som stoppet og tok meg med inn til Årdalstangen.

 

Men oppholdsstaden min var ikke Årdalstangen, men Ofredal. En liten dal i Sogn og Fjordane, med ca 17 innbyggere. Ofredalen hadde lite snø å tilby denne påsken. Noe som var en stor skuffelse for meg. Men istedetfor snøbrettkjøring så ble det mye traktorkjøring og til og med snøskuterkjøring! Dette er noe som jeg kan anbefale alle! Dog jeg kjørde en tung snøskuter md henger så farten ble ikke så stor, dessuten var det mye daler og slikt.

 

Jeg sov litt hos min bestemor og litt hos min onkel. Og konkluderte med at det var best å sove hos min bestemor, pga maten og varmen. Å bu hos min onkel betyr å sove i et kaldt, gammelt hus som ingen har budd i på, ja, skal vi si et år? Eleltriske ovner er nesten et ukjent ord i dette huset og det rommet jeg låg på hadde selvsagt ikke ovn.

 

Dessuten var det stor samling denne påsken. Min onkel fylte nemlig 60år!

Så mya kakespising og slik ble det denne påsken.

 

Kjøretøy som ble brukt i påskeferien:

- John Deere 2450

- Fiat 60-66

- Ocklebo 6000

 

Vell, jeg kan tenke meg at de fleste brukerene tenker: "uff, en lang tekst av en ubetydelig forumbruker, jeg hopper over til neste post".

Det forstår jeg, og jeg sier det som Doffen sier i påskekrimmen:

"Merk! Denne historien er et resultat av ytterst kjedsomhet og er helt og fult et produkt som helt og holdent bygger på trådstarters hellers manglende fantasi."

 

Vell, god natt alle sammen. Skogli må nemlig opp for egen maskin i morgen. Det inneberer innstilling av minst 3 vekkerklokker...

Lenke til kommentar
Her har man ikke vært på.. .. lenge?.

 

Noen jeg husker her mon tro?

5938803[/snapback]

Husker... mimrer... hmm...

 

Tror det var en bruker som het Scout, men scoot :hmm:

5938826[/snapback]

Tyder på at det er for lenge siden jeg har vært her :p

 

Har jo forøvrigt fått bytta fra Sc0oT til scoot, men..

Lenke til kommentar
Vel, gjorde ikke så mye der. Jeg og min bror var på taket og måket sny (y-en er dedikert til Bundy).

5938480[/snapback]

 

ÅÅÅÅ, han er tilbake.

 

*dypt sukk* :no:

5938894[/snapback]

 

Vi som pleide å være meget gode venner.

Du er fortsatt gretten etter den lille diskusjonen vår i SO4?

Jeg for min del er ferdig med den episoden.

Lenke til kommentar
Vel, gjorde ikke så mye der. Jeg og min bror var på taket og måket sny (y-en er dedikert til Bundy).

5938480[/snapback]

 

ÅÅÅÅ, han er tilbake.

 

*dypt sukk* :no:

5938894[/snapback]

 

Vi som pleide å være meget gode venner.

Du er fortsatt gretten etter den lille diskusjonen vår i SO4?

Jeg for min del er ferdig med den episoden.

5938914[/snapback]

oooh.. problemer? slipp det ut folkens!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...