Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Mjoa.. Men som du sikkert har fått en liten mistanke om, så plager bittelitt rot meg ikke noe særlig  ;)

5936451[/snapback]

Tror imidlertid litt orden kunne ebdret livskvaliteten din betraktelig.

5936464[/snapback]

 

Skal ta det opp med hushjelpen neste gang hun kommer innom..

Endret av Paull
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For å si det sånn, om du har en hushjelp ansatt ville jeg sparket henne på dagen, og ansatt ny.

5936485[/snapback]

Hvis hun da ikke har en eller annen håpløs stillingsbeskrivelse, og du må betale henne lønn i tre måneder til.

5936512[/snapback]

Neida, sørget for å ha flust av smutthull i arbeidskontrakten. JA til lavtutdannede hushjelper!

Forresten, hvor mye betaler dere for deres? Jeg vil jo tro at jeg kunne sluppet unna med en langt mindre sum, ettersom jeg har så liten boplass.. :hmm:

Lenke til kommentar
Noen som veit hvor man kan få tak i hvite jump suits og stoffmerker man kan sy på? "Musikkbadges" i mitt tilfelle.

5936487[/snapback]

I hele april har du postet to innlegg i SO4. Begge har vært support. :thumbdown:

5936506[/snapback]

 

Og du bryr deg? Klarer ikke hjernen din å svare noe fornuftig foruten spam? Vil ikke akkurat si at spørsmålet er et rop om support. Kan noen sette "Spørsmålstegn = BAN" i topic så vi ikke misforstår.

Lenke til kommentar
Noen som veit hvor man kan få tak i hvite jump suits og stoffmerker man kan sy på? "Musikkbadges" i mitt tilfelle.
I hele april har du postet to innlegg i SO4. Begge har vært support. :thumbdown:

Og du bryr deg? Klarer ikke hjernen din å svare noe fornuftig foruten spam? Vil ikke akkurat si at spørsmålet er et rop om support. Kan noen sette "Spørsmålstegn = BAN" i topic så vi ikke misforstår.

Jeg bryr meg ja. Til din informasjon svarte jeg også på det første spørsmålet ditt.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
For å si det sånn, om du har en hushjelp ansatt ville jeg sparket henne på dagen, og ansatt ny.

5936485[/snapback]

Hvis hun da ikke har en eller annen håpløs stillingsbeskrivelse, og du må betale henne lønn i tre måneder til.

5936512[/snapback]

Neida, sørget for å ha flust av smutthull i arbeidskontrakten. JA til lavtutdannede hushjelper!

Forresten, hvor mye betaler dere for deres? Jeg vil jo tro at jeg kunne sluppet unna med en langt mindre sum, ettersom jeg har så liten boplass.. :hmm:

5936539[/snapback]

Hushjelpen vår for betalt for å gjøre visse oppgaver, og ekstra for servering i selskaper og slikt, naturlig nok. Hvor lang tid hun bruker på å utføre oppgavene sine gir vi f i. Hun kan være rask, og få god timelønn, eller drikke te og lese avisen og ende opp med dårlig timelønn.

 

Vi har forøvrig hatt samme hushjelp i tolv år nå, og hun har jo naturlig nok fått litt "ansenitetstillegg". Tror faktisk hun får ut mer lønn av selskapet enn mamma.

Lenke til kommentar

åå sorry..

 

B|Real skrev jo

 

"

* Support SO er forsatt ikke lov. Det betyr at det ikke er lov til å poste linker til andre threads du trenge hjelp med på forumet. Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Dette er OT og det skal "holdes" ser og ikke være en stor support-thread.

"

 

i første post.. tjalla.. så det er ikke lov å be om support

Lenke til kommentar
Er det bare hos meg MSN ikke funker? ..

5936439[/snapback]

Nei, MSN Messenger er nede her óg.

5936452[/snapback]

Ikke her, skjønner ikke at folk har så mye problemer med msn :hmm:

5936533[/snapback]

Funker nå.

 

Snakker med en fyr fra England, han hade ogås problemer.

Lenke til kommentar
du har for mange guitarer på rommet paull :p

5936344[/snapback]

Firestrengs gitarer?

5936455[/snapback]

 

2 gitarer og 2 basser. Og en kassegitar, og en gammel 60-talls sak hengende på veggen i stua.

5936467[/snapback]

 

jeg gadd da ikke sjekke om det var bass eller gitar.

slik et objekt man lager lyd på er det ihvertfall :p

Lenke til kommentar
Hmm.. såvidt jeg ser så er vel spam like ulovlig og hadde straffen vært nakkeskudd, så hadde vi alle vært daue. Men greit, skal mekke meg en egen tråd/finne en mer egnet tråd.

5936614[/snapback]

Når vi er inne på det, så har Kinas regjering innført tiltak mot overbefolkning, så sykkeltyveri straffes med nakkeskudd. Dette er helt sant. Tror kanskje de har fjerna loven etter press fra andre land, men jeg så et innslag på Dagsrevyen for en tid siden.

 

Skal ikke se bortifra noe liknende her i SO4. o.O

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...