Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MSN funker fint her.

________

 

Men nå skal jeg spille Need for speed most wanted. snakkes, fellas :fun:

5936352[/snapback]

Argh, får feilmelding hele tiden...

 

We snakes. [/jævlig morsom]

Lenke til kommentar
Jeg er ellers ekspert på å dra kredittkort gjennom ulike lesere!

5936347[/snapback]

Det kom som et sjokk :!:

 

Forresten, du sa tidligere at moren og faren din tjente kr 0 tilsammen... Hvor i faen får du penga dine fra da :dontgetit:

5936368[/snapback]

Mamma og pappa tar ut det de trenger og selv vil i lønn, men så lite som mulig av skattehensyn. Både mamma og pappa arbeider gjennom et eget konsulentselskap. Dog er min mor hjemmeværende for det meste. Diskusjon avsluttet.

Lenke til kommentar
Hvordan kan vi være sikker på at du bare ikke har manipulert bildet??

5936355[/snapback]

 

At jeg først hadde det ryddig og så rota som helvete bare for å poste bilder på et forum? :p

Nåneidu, det er nok ukesvis med hard innsats for først å bygge opp et slik imponerende verk, og så et par timer med litt innsats for så å ødelegge det igjen.

 

Det er fortsatt hva jeg ville kalle rotete... Men alle de avslørende flaskene og boksene er jo ihvertfall vekk. Fremgang ja, men tror du har litt igjen.

5936357[/snapback]

 

Mulig det, men jeg bor på en liten kåk, så det er ikke noe særlig med plass til å gjøre av alle tingene som jeg nå har samlet sammen opp igjennom tidene.

Er faktisk bare en liten 50 kvm. leilighet, men jeg deler med ei til, og siden mitt rom kun har plass til ei seng, ett skap og ett nattbord må jeg ta i bruk litt av stua/kjøkkenet til vidunderet du ser der. Hun har selvsagt et større rom, med plenty plass til alt mulig greier jenter trenger å ha plass til. :hrm:

Lenke til kommentar
Mamma og pappa tar ut det de trenger og selv vil i lønn, men så lite som mulig av skattehensyn. Både mamma og pappa arbeider gjennom et eget konsulentselskap. Dog er min mor hjemmeværende for det meste. Diskusjon avsluttet.

5936393[/snapback]

Ok ;)

 

 

At jeg først hadde det ryddig og så rota som helvete bare for å poste bilder på et forum? :p

Nåneidu, det er nok ukesvis med hard innsats for først å bygge opp et slik imponerende verk, og så et par timer med litt innsats for så å ødelegge det igjen.

5936405[/snapback]

Nei, at du tok det bildet du hadde, og fikla i Photoshop

:cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...