Staalkontroll Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 JoachimR bæsjer seg selv på leggen Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 det kan ikke telles som utro, min mening bare Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Sjeldent sex liksom, men sånn som idag var det jo koselig å legge hodet i fanget på en pen blondine-vennine og kose og stryke opp benene og opp låret. Vi er bare venner, men vi liker å kose med hverandre. Merk at vi to, som det gjaldt i dag, ALDRI har ligget med hverandre... GRISEGUTT! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 det kan ikke telles som utro, min mening bare Synes ikke jeg heller... Men har vært utro senest forrige uke, og da teller ikke sånt som dette helt godt... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Brent vestkantbarn skyr ikke ilden. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 det kan ikke telles som utro, min mening bare Utro i tankene men ikke i handlingen. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Aiaiai. Ja, medaljen har vel sin store bakside. Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Da har jeg vært utro mot dama mi jeg koset meg med dama te bestvenna mi.. i forrige uka *Slår meg selv* Hvorfor gjorde du det? Neei, veit ikke Jo ikke kødd! din jævla QUISLING! menmen nei! ikke no men! men STFU omg your gaylord dickless er også schizofren Endret 21. juni 2005 av andre_goaaal Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Da har jeg vært utro mot dama mi jeg koset meg med dama te bestvenna mi.. *Slår meg selv* Hvorfor gjorde du det? Neei, veit ikke Jo ikke kødd! din jævla QUISLING! menmen nei! ikke no men! men STFU omg your gaylord dickless er også schizofren :!: :!: :!: Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Merkelig.. Msn min er pålogget men jeg får ikke skrive noe kan ikke snakke med folk! > . < Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Lord, give me strength.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Da har jeg vært utro mot dama mi jeg koset meg med dama te bestvenna mi.. *Slår meg selv* Hvorfor gjorde du det? Neei, veit ikke Jo ikke kødd! din jævla QUISLING! menmen nei! ikke no men! men STFU omg your gaylord dickless er også schizofren :!: :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 det kan ikke telles som utro, min mening bare Utro i tankene men ikke i handlingen. Var ikke det i tankene, men en som bare sånn "du husker vel at jeg tok bilder? Skal jeg sende til Stine?" og da ble jeg litt forskrekket... Brent vestkantbarn skyr ikke ilden. Vel. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 det kan ikke telles som utro, min mening bare Synes ikke jeg heller... Men har vært utro senest forrige uke, og da teller ikke sånt som dette helt godt... Det blir verre hvis kjæresten din får vite om det.. Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 schizofren hos meg går løs snart pga trafikken fucker, blir så forbanna.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Lord, give me strength.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg skal ikke kommentere postene The Dramaqueen nå, det lover jeg. Grrr, såvidt det går! *teipe fast fingrene til bordet* Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Fucking vifte! HVOR GJEMMER DU DEG!?!?!??? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Attentionwhoring når nye høyder.. Kunne ikke la være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg