Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trodde treningssenter var oppe hver dag fra cirka 04>24 jeg? Her nede er det i hvert fall det. Alle har et magnetkort som vi drar gjennom en leser for å komme inn.

5935790[/snapback]

0615-2300 de fleste dager, men kom til stengt dør i går kveld.. Har vært noen egne påskeåpningstider. Jeg ønsker meg dog 24 timers treningssenter, er så deilig å kunen trene klokken fire om natten.

 

Men det setter vel faktisk arbeidsmiljøloven en stopper for...

 

EDIT: Du vet, jeg må ha en respesjonist som drar kortet gjennom leseren for meg. :)

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
All right! I dag er dagen da kåken skal ryddes!

Jeg har et bra utgangspunkt, blir virkelig noe å bryne seg på.. Men man går jo alltids på med freidig mot og har suksessen lysende i det fjerne.

 

:nei:

5935838[/snapback]

 

ekle ekle menneske, det der må jo stinke no uhorvelig!

Lenke til kommentar
Trodde treningssenter var oppe hver dag fra cirka 04>24 jeg? Her nede er det i hvert fall det. Alle har et magnetkort som vi drar gjennom en leser for å komme inn.

5935790[/snapback]

0615-2300 de fleste dager, men kom til stengt dør i går kveld.. Har vært noen egne påskeåpningstider. Jeg ønsker meg dog 24 timers treningssenter, er så deilig å kunen trene klokken fire om natten.

 

Men det setter vel faktisk arbeidsmiljøloven en stopper for...

 

EDIT: Du vet, jeg må ha en respesjonist som drar kortet gjennom leseren for meg. :)

5935833[/snapback]

 

 

klarer du ikke å dra kortet selv ? :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

shakespear-engelsk eier :D

 

"Hark, O'Nightspirit,

father of my dark self.

From within this realm, wherein Thou dwelleth,

by this lake of blood, from which we feed to breed,

I call silently from Thy presence, as I lay this oath."

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...