Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gah. Lite mett nå da. Kom hjem i ett tiden..da åpnet jeg med biff og bakepotet. Et par timer seinere hadde vi stoor middag. Siden vi hadde gjester måtte jeg spise masse for syns skyld. Og nå har jeg spist to store stykker av en skikkelig mettende kake. Har lyst til å spy snart..men kaken er så  :dribble:

5931521[/snapback]

 

 

Så måtte Seether komme og friste da. Tøs.

5931563[/snapback]

æddabædda :roll:

5931650[/snapback]

 

ble du fornærmet eller noe eller? :p ( pga => :roll: . )

 

 

aah, godsang; Big Bang - Elephant Man. :love:

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Det er mulig. Jeg var på ferie 4 dager i påsken, uten tilgang på cola eller kaffe. Gikk med konstant hodepine. Kurerte det med 1,5l Cola Light når jeg kom hjem. :)

5934026[/snapback]

Legen sa faktisk det, at når jeg var vant til stort inntak av koffeinholdig drikke vil mangel på koffein gi hodepine. Og det stemmer det, sånn bortsett fra at jeg allerede har satt til livs to liter cola light pluss et par kopper sterk, sort kaffe i løpet av dagen, og jeg dermed burde ha tilfredstilt koffeinbehovet brukbart... Men men..

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ikke skjønner hva poenget med å starte SO5 nå er?

 

For å svare på hva som skjer: Jeg kjeder meg så mye at jeg vurderer å ta en samtale med Encarta.

 

redigert:

Nå kjeder jeg meg enda mer. For å ikke havne i krangel med Encarta finner jeg rett og slett veien til senga. God natt.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...