Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kunne vært nyhaug,  Nybo, Nype, og alt annet egentlig. Så hvis dere prøver å lage noe hemmelighetskremmeri om at dere ikke kjenner hverandnre så går ikke det. Buck-fuddys

5933414[/snapback]

Hvordan får du det til å passe inn i Nyh?

 

Og nei, vi kjenner ikke hverandre :roll:

 

Er bare jeg som er proff i gjetting :)

Lenke til kommentar

Jeg tenkte på Nyhavn jeg... Men egentlig så tenker jeg mer på nys når jeg hører "nyh" :ermm:

 

Skal vi gjette hva rb står for eller? den blir litt tøffere, Zappza :D

 

Nei, tror jeg lar meg drukne i køya snart.

 

EDIT: kan ikke alle de kodene for smileys enda....

Endret av smeboe
Lenke til kommentar
Kunne vært nyhaug,  Nybo, Nype, og alt annet egentlig. Så hvis dere prøver å lage noe hemmelighetskremmeri om at dere ikke kjenner hverandnre så går ikke det. Buck-fuddys

5933414[/snapback]

Hvordan får du det til å passe inn i Nyh?

 

Og nei, vi kjenner ikke hverandre :roll:

 

Er bare jeg som er proff i gjetting :)

5933430[/snapback]

 

 

"haha" MyBigMouth... må nesten "le" litt..

trodde kanskje han kjente søskenbarnet mitt, men han bodde visst ikke der hun bor alikvel.. veit ikke hvorfor men trodde Zappza bodde i trondheim.. men tror jeg forvekslet signatur med en annen gutt ;P

5933438[/snapback]

JEG HAR RETTET PÅ DET!! EOD!

Lenke til kommentar
Hvorfor tenker dere på sånne ting?

5933434[/snapback]

Vi (i allefall jeg) har dobbelkjerne i hodet, og når jeg har litt prosessorkraft til over bruker jeg tenke på hva folk på forumet heter i virkeligheten :p

 

 

"haha" MyBigMouth... må nesten "le" litt..

trodde kanskje han kjente søskenbarnet mitt, men han bodde visst ikke der hun bor alikvel.. veit ikke hvorfor men trodde Zappza bodde i trondheim.. men tror jeg forvekslet signatur med en annen gutt ;P

5933438[/snapback]

Tror også du forvekslet meg med noen andre :p
Lenke til kommentar
La oss dra slektsgreiene min heelt ut her;

 

Nyhus, som i "min familie" nyhus stammer ikke lenger bak enn min oldemor og oldefar... De bygget et hus/småbruk på et sted.. og det stedet het ingen ting fra før.Så folk i nærområdet kalte det "Nyhus"..

Så plutselig het familien Nyhus også..

5933479[/snapback]

Veldig interessant :yes:

 

:roll:

 

Jeg heter Kvamme, vet ikke hvorfor :hm: Far min heter Hansen, et barsk navn, mens jeg fikk et pinglete navn fra Vestlandet :ermm:

 

Kekeke!!

 

Fartøy Valen ruler :!:

Lenke til kommentar
Jeg har ett fornavn, ett mellomnavn og to etternavn. Både fornavet og etternavnet er norsk, det første etternavnet er arabisk og det siste er skotsk. Høres ut som en jævla blandingsunge  (er vel egentlig det også, men) :p

5933573[/snapback]

Like wtf??

 

Norsk, arabisk og skotsk?? Hvordan i helvette har foreldra dine tenkt :dontgetit: Var du et uønska barn eller? :p

 

Mellomnavnet ditt da? Finsk? :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...