Zappza Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 np: Team America soundtrack *nynne på* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 espennyh, jeg har også alltid tenkt at du het Nyhus. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Kunne vært nyhaug, Nybo, Nype, og alt annet egentlig. Så hvis dere prøver å lage noe hemmelighetskremmeri om at dere ikke kjenner hverandnre så går ikke det. Buck-fuddys 5933414[/snapback] Hvordan får du det til å passe inn i Nyh? Og nei, vi kjenner ikke hverandre Er bare jeg som er proff i gjetting Lenke til kommentar
Seether Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 espennyh, jeg har også alltid tenkt at du het Nyhus. 5933424[/snapback] Hvorfor tenker dere på sånne ting? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 "haha" MyBigMouth... må nesten "le" litt.. trodde kanskje han kjente søskenbarnet mitt, men han bodde visst ikke der hun bor alikvel.. veit ikke hvorfor men trodde Zappza bodde i trondheim.. men tror jeg forvekslet signatur med en annen gutt ;P Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Jeg tenkte på Nyhavn jeg... Men egentlig så tenker jeg mer på nys når jeg hører "nyh" Skal vi gjette hva rb står for eller? den blir litt tøffere, Zappza Nei, tror jeg lar meg drukne i køya snart. EDIT: kan ikke alle de kodene for smileys enda.... Endret 16. april 2006 av smeboe Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Kunne vært nyhaug, Nybo, Nype, og alt annet egentlig. Så hvis dere prøver å lage noe hemmelighetskremmeri om at dere ikke kjenner hverandnre så går ikke det. Buck-fuddys 5933414[/snapback] Hvordan får du det til å passe inn i Nyh? Og nei, vi kjenner ikke hverandre Er bare jeg som er proff i gjetting 5933430[/snapback] "haha" MyBigMouth... må nesten "le" litt.. trodde kanskje han kjente søskenbarnet mitt, men han bodde visst ikke der hun bor alikvel.. veit ikke hvorfor men trodde Zappza bodde i trondheim.. men tror jeg forvekslet signatur med en annen gutt ;P 5933438[/snapback] JEG HAR RETTET PÅ DET!! EOD! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Hvorfor tenker dere på sånne ting? 5933434[/snapback] Vi (i allefall jeg) har dobbelkjerne i hodet, og når jeg har litt prosessorkraft til over bruker jeg tenke på hva folk på forumet heter i virkeligheten "haha" MyBigMouth... må nesten "le" litt.. trodde kanskje han kjente søskenbarnet mitt, men han bodde visst ikke der hun bor alikvel.. veit ikke hvorfor men trodde Zappza bodde i trondheim.. men tror jeg forvekslet signatur med en annen gutt ;P 5933438[/snapback] Tror også du forvekslet meg med noen andre Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 La oss dra slektsgreiene min heelt ut her; Nyhus, som i "min familie" nyhus stammer ikke lenger bak enn min oldemor og oldefar... De bygget et hus/småbruk på et sted.. og det stedet het ingen ting fra før.Så folk i nærområdet kalte det "Nyhus".. Så plutselig het familien Nyhus også.. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 God kveld alle sammen. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 La oss dra slektsgreiene min heelt ut her; Nyhus, som i "min familie" nyhus stammer ikke lenger bak enn min oldemor og oldefar... De bygget et hus/småbruk på et sted.. og det stedet het ingen ting fra før.Så folk i nærområdet kalte det "Nyhus".. Så plutselig het familien Nyhus også.. 5933479[/snapback] Veldig interessant Jeg heter Kvamme, vet ikke hvorfor Far min heter Hansen, et barsk navn, mens jeg fikk et pinglete navn fra Vestlandet Kekeke!! Fartøy Valen ruler :!: Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Fartøy Valen ruler :!: 5933508[/snapback] Eh, det der var en spøk, ikke sant? Natta folkz! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Eh, det der var en spøk, ikke sant? Natta folkz! 5933523[/snapback] Litt, han har noen geniale fraser som jeg kom over akkurat nå Lenke til kommentar
applemania Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Jeg har ett fornavn, ett mellomnavn og to etternavn. Både fornavet og etternavnet er norsk, det første etternavnet er arabisk og det siste er skotsk. Høres ut som en jævla blandingsunge (er vel egentlig det også, men) Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Jeg har ett fornavn, ett mellomnavn og to etternavn. Både fornavet og etternavnet er norsk, det første etternavnet er arabisk og det siste er skotsk. Høres ut som en jævla blandingsunge (er vel egentlig det også, men) 5933573[/snapback] Like wtf?? Norsk, arabisk og skotsk?? Hvordan i helvette har foreldra dine tenkt Var du et uønska barn eller? Mellomnavnet ditt da? Finsk? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Norsk, arabisk og skotsk?? 5933594[/snapback] Jeg vet. Ikke nok med det, jeg er sammen med en polakk. Kan det bli verre? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Norsk, arabisk og skotsk?? 5933594[/snapback] Jeg vet. Ikke nok med det, jeg er sammen med en polakk. Kan det bli verre? 5933607[/snapback] Han kunne vært muslim Edit: Joke btw, en ganske dårlig en sågar. Endret 16. april 2006 av J@cob Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Norsk, arabisk og skotsk?? 5933594[/snapback] Jeg vet. Ikke nok med det, jeg er sammen med en polakk. Kan det bli verre? 5933607[/snapback] om et fremtidlig barn, barnebarn, oldebarn o.l begynner med slektsforskning, det kunne ha blitt et slit x] Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 AnAnAs er gatekryss :!: Lenke til kommentar
Seether Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Bedre å være litt eksotisk enn å se helt gråmus ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg