Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil spille BF 2 med Hw.no's server. :D

 

Edit: med, ikke på.. med. Lær deg det! ok, nå har jeg lært det. Håper det, ellers blir det verst for deg. Jammen, jeg har sagt at jeg lærte det jo. Ja, men jeg vet at glemmer veldig lett. Jammen. Jammen hva? Jammen, det er fordi jeg har lite RAm i hjernen. Faen, ba jeg deg ikke kjøpe mer? Jo, men.. men hva? Jeg fikk liksom ikke tid. Fikk ikke tid?! jammen. Arg, jeg blir så pissed på deg. Jeg blir pissed på deg også! Hva faen, jeg har ikke gjort noe galt! Jo, du kjefter meg huden full. Du er en tube analkrem. Ser du? Hva da? Der kjefta du igjen. mas litt mer a? Ok. ok? Ja, ok. Det er ikke noe svar. Jo, det er det. Nei, for fanden. haha, tør du ikke si faen eller? Jo, jeg vil bare ikke hisse på meg moderatorene.. Til en viss plass med moddizene azz. Jævla fjortiss! Hæ, jeg?! Ja, du. Tullprat. Er det rart jeg må kjefte, fjortissfaen? Drit i det der a, jævla voksne faen. STFU, lille fjortisspakk. Se, nå kjefter du igjen! Jeg må kjefte på fjortisser! Næsh, må du vel ikke! Jo, de er så inn i gnomeræva irriterendes! Ja, hva med voksne da! Hæ? Ja, du hørte rett! Vi kan ha sex lovlig, så fuck off lille møkk. Hva så? Hva så, er det tøft å bryte loven? Ja, det er det faktisk. Nei. Jo. NEI. JO. Dø. nei, jeg føler faktisk ikke for det. Neiok. Ikke vær så frekk a! Voksne kan væree frekke, men det er lov for voksne. Så det er bare fjortisser som ikke kan være frekke? ja, voksne er tillatt frekkheten. Enda et pluss med å være voksen. Åhh, jeg vil være våhksen azz! Hah, du må nok vente noen år. Men jeg vil bli voksen nå! nei, det kan du ikke. Men jeg vil! NEI! Ok, da må jeg finne på noe i mellomtiden da. Hva da? Vet ikke. Du kunne jo hatt sex, men det er jo et lovbrudd. ja, det er noe jeg bare får gjøre når jeg blir voksen. Desverre. jaja, enda en fordel med å være voksen. men hva faen skal jeg gjøre? hva mener du? Jo, jeg vil bli voksen, men for å slå ihjel tiden får jeg lyst til å gjøre ting voksne gjør! Beklager, det kan du ikke. Å jasså? Nei, ikke tenk tanken engang.. Jo! Nei! Jo! Nei! Jo! Nei!....

 

Jeg må bare beklage krangelen mellom mine to hjernehalvdeler, den kom tilfeldigvis med her. :(

Endret av Neptun_
Lenke til kommentar

jeg er kanskje ikke den mest trofaste gutten. Altså, jeg er utrolig kjempeglad i henne, men når hun ikke er der trenger jeg fortsatt kos...

 

Så forresten igjennom Siv Jesen-intervjuet. Den orange frisbeen vår kom med på noen bilder, men ellers var vi heldigvis ikke med. Eller, en av oss, men ikke oss andre. I såfall veldig uklart. Ikke gjennkjennlig. :)

Lenke til kommentar
jeg er kanskje ikke den mest trofaste gutten. Altså, jeg er utrolig kjempeglad i henne, men når hun ikke er der trenger jeg fortsatt kos...

Fyy! :thumbdown:

 

Med kos mener du sex? Selv eg som er hormonkåt bombe av dimensjoner klarer å være trofast.

 

Kan hvertfall ikke huske å noen gang vært utro. :hmm:

Lenke til kommentar
Sjeldent sex liksom, men sånn som idag var det jo koselig å legge hodet i fanget på en pen blondine-vennine og kose og stryke opp benene og opp låret. Vi er bare venner, men vi liker å kose med hverandre. Merk at vi to, som det gjaldt i dag, ALDRI har ligget med hverandre...

... :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...