Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

chills, du er lol.

 

Det var ikke 'sterkt språk', det var teit, og jeg tviler på at det faktisk er et språk.

5932999[/snapback]

 

Nei men så lenge det faller utenfor forumets rettnings linjer om å holde en grei tone så blir det spoilere.

Vær vennelig og send det i PM til en moderator også kan du få høre av noen litt eldre enn deg selv om dette hva det vi kaller å holde en høffelig tone. :)

Endret av chills
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe...

 

Nå er jeg jævlig spent få høre deg banne?

5932953[/snapback]

Du faar hoere naar jeg kommer og besoeker Camilla :wee:

5932977[/snapback]

Naha! det eneste dere blir å høre er lyden av meg som slenger døren i trynet på Andreas. Men om du er heldig chills så kommer det kanskje noe banning da? :innocent:

Lenke til kommentar
Hehe...

 

Nå er jeg jævlig spent få høre deg banne?

5932953[/snapback]

Du faar hoere naar jeg kommer og besoeker Camilla :wee:

5932977[/snapback]

 

Sikker på det ikke er hun andre (eldre) du kommer for å besøke hæ? :whistle:

5933001[/snapback]

Jeg kommer for aa ha sex med Kristina, men ikke si det til henne.

Lenke til kommentar
Huff, for et språk. Tror jeg besvimer.  :roll:

5932929[/snapback]

Alastor hadde gitt meg økning warn hvis han så den

5932944[/snapback]

Kødder'u? Shit, da ligger jeg tynt an, har bannet adskillig verre enn det før :whistle: Men jeg er nordlending da :tease:

 

Vi snakker vestlending da. Alle vet at de ikke kan banne.

5932945[/snapback]

Jepp

 

 

Hehe...

 

Nå er jeg jævlig spent få høre deg banne?

5932953[/snapback]

Det vil du ikke, stol på meg :p

 

Bannet en "helt vanlig" frase engang jeg var på besøk i Stavanger. De jeg var sammen med fikk sjokk :cool:

 

np: The Prodigy - Spitfire (Live) "Their Law: The Singles 1990-2005 (Bonus CD)" :love:

Lenke til kommentar
Nei men så lenge det faller utenfor forumets rettnings linjer om å holde en grei tone så blir det spoilere.

Vær vennelig og send det i PM til en moderator også kan du få høre av noen litt eldre enn deg selv om dette hva det vi kaller å holde en høffelig tone.  :)

5933024[/snapback]

Du klarer å skrive ting som ikke gir mening what so ever gang på gang. Er faktisk litt imponerende.

Og det du skrev hadde ingenting med 'å holde en grei tone' å gjøre, selv om du skrive ting i spoiler-tag forsvinner det ikke.

 

Hvorfor i all verden skal jeg ville sende en PM til en moderator? Og hva har alder med saken å gjøre?

 

Og hva i granskauen er 'høffelig'.

 

Jeebus!

Lenke til kommentar
Jeg kommer for aa ha sex med Kristina, men ikke si det til henne.

5933056[/snapback]

 

Heheh... :wee::hmm:

 

Må innrømme at til tider føler jeg meg ekstremt intelligent som forstår Bergensk siden dette tydeligvis er gresk for resten av dere. :w00t:

 

Så viss jeg forstår dette rett er det kun oss i Bergen som forstår hva høffelig betyr? :!:

Endret av chills
Lenke til kommentar
Må innrømme at til tider føler jeg meg ekstremt intelligent som forstår Bergensk siden dette tydeligvis er gresk for resten av dere.  :w00t:

 

Så viss jeg forstår dette rett er det kun oss i Bergen som forstår hva høffelig betyr? :!:

5933106[/snapback]

Jeez... Vi skjønner jo hva det betyr, men bergensk er serdeles irriterende å lese =)
Lenke til kommentar
Jeg kommer for aa ha sex med Kristina, men ikke si det til henne.

5933056[/snapback]

 

Heheh... :wee::hmm:

 

Må innrømme at til tider føler jeg meg ekstremt intelligent som forstår Bergensk siden dette tydeligvis er gresk for resten av dere. :w00t:

 

Så viss jeg forstår dette rett er det kun oss i Bergen som forstår hva høffelig betyr? :!:

5933106[/snapback]

Jeg forstaar bergensk.

Dessuten snakker jeg fransk. Hah. *stolt* Du er eid, EOD/.

Lenke til kommentar
Vi snakker vestlending da. Alle vet at de ikke kan banne.

5932945[/snapback]

Elsker å disse vestlendinger... Og nordlendinger...

 

 

You know what? Jeg liker å disse...

 

Bann litt da, skapbergensere!

 

EDIT: JoachimR: NotTing Hill! Den er kul... Så Runaway Bride i sted...

Endret av smeboe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...