Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Hjemme fra TG! Det var gøy å være på Hamar, fikk møtt mange koselige folk. Felles for alle er at de er større på nettet enn i virkeligheten. Det gjelder vel forsåvidt meg og. :)

Rome og SteffyBoy er sannsynligvis det søteste paret ever, Tonio er ikke skummel i det hele tatt, Hrisebro er en skikkelig kosegutt, TLZ er "best buddy-materiale" og Iceman liker å teipe meg fast til stolen når jeg sover.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hjemme fra TG! Det var gøy å være på Hamar, fikk møtt mange koselige folk. Felles for alle er at de er større på nettet enn i virkeligheten. Det gjelder vel forsåvidt meg og. :)

Rome og SteffyBoy er sannsynligvis det søteste paret ever, Tonio er ikke skummel i det hele tatt, Hrisebro er en skikkelig kosegutt, TLZ er "best buddy-materiale" og Iceman liker å teipe meg fast til stolen når jeg sover.

5931829[/snapback]

Er det nå jeg skal flire? Eller skal jeg synes synd i deg?
Lenke til kommentar
og Iceman liker å teipe meg fast til stolen når jeg sover.

5931829[/snapback]

Jeg fikk virkelig forhåpninger om at jeg skulle klare det siste forsøket, men neida, du følte deg ikke trygg selv om jeg hadde dratt.

Ønsker meg selv bedre lykke neste år :devil:

5931939[/snapback]

Vet du hva? Jeg husker ikke det siste forsøket ditt. Jeg gikk nemlig i søvne i natt. ^^ Av Kenneth og Tonio fikk jeg fortalt at tre stykker (Iceman, TLZ og SteffyBoy?) forsøkte å teipe meg, men at dere ikke klarte det. @kd shows unknown powers. :cool:

Endret av @kd
Lenke til kommentar
og Iceman liker å teipe meg fast til stolen når jeg sover.

5931829[/snapback]

Jeg fikk virkelig forhåpninger om at jeg skulle klare det siste forsøket, men neida, du følte deg ikke trygg selv om jeg hadde dratt.

Ønsker meg selv bedre lykke neste år :devil:

5931939[/snapback]

Vet du hva? Jeg husker ikke det siste forsøket ditt. Jeg gikk nemlig i søvne i natt. ^^ Av Kenneth og Tonio fikk jeg fortalt at tre stykker (Iceman, TLZ og SteffyBoy?) forsøkte å teipe meg, men at dere ikke klarte det. @kd shows unknown powers. :cool:

5931981[/snapback]

Gikk i søvne høres meget sannsynlig ut, du tuslet iallefall temmelig fraværende mellom din og Elise sin plass rett etter at du "våknet".

Du mumlet et eller annet til meg da du begynte på din episke reise, gudene må vite hva...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

da var mitt håp forbi  :cry: *bli emo*

5931672[/snapback]

Det sto bemidlede berter da. Du trenger bare å finne en dame som ikke er så rik. Burde ikke være så vanskelig det ;)

5931727[/snapback]

jeg tenkte at jeg kunne gifte meg til latskap og evig tvtitting :( jammen tok jeg feil

Lenke til kommentar

snakka med en kamerat nå..først skulle jeg overnatte hos han, men så måtte jeg passe noen småsøsken...så ringte han nå, lurte på om han kunne overnatte her isteden...han hakke overnatta her før, han bor der faren min bodde før. jeg sa at det ikke gikk. så plagsomme er småsøskna mine at jeg ikke vil ha besøk engang..jeg vil ha hybel!

kan noen sponse meg?

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
snakka med en kamerat nå..først skulle jeg overnatte hos han, men så måtte jeg passe noen småsøsken...så ringte han nå, lurte på om han kunne overnatte her isteden...han hakke overnatta her før, han bor der faren min bodde før. jeg sa at det ikke gikk  så plagsomme er småsøskna mine at jeg ikke vil ha besøk engang..jeg vil ha hybel!

kan noen sponse meg?

5932138[/snapback]

Jeg trenger en roomie. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...