Dahl Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Hjemme fra TG! Det var gøy å være på Hamar, fikk møtt mange koselige folk. Felles for alle er at de er større på nettet enn i virkeligheten. Det gjelder vel forsåvidt meg og. Rome og SteffyBoy er sannsynligvis det søteste paret ever, Tonio er ikke skummel i det hele tatt, Hrisebro er en skikkelig kosegutt, TLZ er "best buddy-materiale" og Iceman liker å teipe meg fast til stolen når jeg sover. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Hjemme fra TG! Det var gøy å være på Hamar, fikk møtt mange koselige folk. Felles for alle er at de er større på nettet enn i virkeligheten. Det gjelder vel forsåvidt meg og. Rome og SteffyBoy er sannsynligvis det søteste paret ever, Tonio er ikke skummel i det hele tatt, Hrisebro er en skikkelig kosegutt, TLZ er "best buddy-materiale" og Iceman liker å teipe meg fast til stolen når jeg sover. 5931829[/snapback] Er det nå jeg skal flire? Eller skal jeg synes synd i deg? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Aww, hvorfor tror alle at jeg er skummel? Og Håvard er skikkelig kosete ja. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Skummelt. Mamma logget nettopp på Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 FAEN I HENGERÆV! finner ikke telefonnummeret til tv2-nøttene! Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 ring tv2 og spør`? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Da forpoffer jeg Klemz!! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Hellige kameler! <- Jeg er splitter pine gal. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Skummelt. Mamma logget nettopp på 5931854[/snapback] Forumet? msn ? hva ? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 og Iceman liker å teipe meg fast til stolen når jeg sover. 5931829[/snapback] Jeg fikk virkelig forhåpninger om at jeg skulle klare det siste forsøket, men neida, du følte deg ikke trygg selv om jeg hadde dratt. Ønsker meg selv bedre lykke neste år Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Haha, Zappza. Ser Freddy og Hylo var bekymret. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Skummelt. Mamma logget nettopp på 5931854[/snapback] Forumet? msn ? hva ? 5931915[/snapback] msn. Takkgudsjelov...hadde fått noia om hun hadde vært på forumet Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 (endret) og Iceman liker å teipe meg fast til stolen når jeg sover. 5931829[/snapback] Jeg fikk virkelig forhåpninger om at jeg skulle klare det siste forsøket, men neida, du følte deg ikke trygg selv om jeg hadde dratt. Ønsker meg selv bedre lykke neste år 5931939[/snapback] Vet du hva? Jeg husker ikke det siste forsøket ditt. Jeg gikk nemlig i søvne i natt. ^^ Av Kenneth og Tonio fikk jeg fortalt at tre stykker (Iceman, TLZ og SteffyBoy?) forsøkte å teipe meg, men at dere ikke klarte det. @kd shows unknown powers. Endret 16. april 2006 av @kd Lenke til kommentar
Moff Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 finner ikke telefonnummeret til tv2-nøttene Apropo echbo (eller hva nå han heter) Skal han lage et show som kommer til september ellerno ^^ Team Echbo med Harrald bård og Atle :!: Cristopher er utvist Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 og Iceman liker å teipe meg fast til stolen når jeg sover. 5931829[/snapback] Jeg fikk virkelig forhåpninger om at jeg skulle klare det siste forsøket, men neida, du følte deg ikke trygg selv om jeg hadde dratt. Ønsker meg selv bedre lykke neste år 5931939[/snapback] Vet du hva? Jeg husker ikke det siste forsøket ditt. Jeg gikk nemlig i søvne i natt. ^^ Av Kenneth og Tonio fikk jeg fortalt at tre stykker (Iceman, TLZ og SteffyBoy?) forsøkte å teipe meg, men at dere ikke klarte det. @kd shows unknown powers. 5931981[/snapback] Gikk i søvne høres meget sannsynlig ut, du tuslet iallefall temmelig fraværende mellom din og Elise sin plass rett etter at du "våknet". Du mumlet et eller annet til meg da du begynte på din episke reise, gudene må vite hva... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 da var mitt håp forbi *bli emo* 5931672[/snapback] Det sto bemidlede berter da. Du trenger bare å finne en dame som ikke er så rik. Burde ikke være så vanskelig det 5931727[/snapback] jeg tenkte at jeg kunne gifte meg til latskap og evig tvtitting jammen tok jeg feil Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 finner ikke telefonnummeret til tv2-nøttene Apropo echbo (eller hva nå han heter) Skal han lage et show som kommer til september ellerno ^^ Team Echbo med Harrald bård og Atle :!: Cristopher er utvist 5931983[/snapback] Og det er hvor old? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Gå i søvne på TG må være kult. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 (endret) snakka med en kamerat nå..først skulle jeg overnatte hos han, men så måtte jeg passe noen småsøsken...så ringte han nå, lurte på om han kunne overnatte her isteden...han hakke overnatta her før, han bor der faren min bodde før. jeg sa at det ikke gikk. så plagsomme er småsøskna mine at jeg ikke vil ha besøk engang..jeg vil ha hybel! kan noen sponse meg? Endret 16. april 2006 av Spazz Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 snakka med en kamerat nå..først skulle jeg overnatte hos han, men så måtte jeg passe noen småsøsken...så ringte han nå, lurte på om han kunne overnatte her isteden...han hakke overnatta her før, han bor der faren min bodde før. jeg sa at det ikke gikk så plagsomme er småsøskna mine at jeg ikke vil ha besøk engang..jeg vil ha hybel! kan noen sponse meg? 5932138[/snapback] Jeg trenger en roomie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg