Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kenneth er her! Hvordan går det med filmen??

5931421[/snapback]

La nå gutten få litt fred fra maset da.

5931441[/snapback]

Har ikke vært den mest aktive på den fronten. Men bare lurte når han først var her ;) .

 

Leste bloggen din Kenneth. Virket som du hadde mye og gjøre, så jeg forstår hvis du ikke er ferdig :yes: .

Lenke til kommentar
Er det post i dag? Venter på pondus-blad. tror jeg?

EDIT: orker ikke gå og sjekke..

5930928[/snapback]

Nå er det strengt tall ALDRI post på søndager, og første påskedag er jo da selvsagt postfri.

 

Joachim har forøvrig gitt opp de norske transportørene, jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre...

 

DHL leverer "mellom 8 og 16", og fordi sjåførene ikke har telefon i bilen(særlig) kan man ikke bli oppringt en time før de kommer. I tillegg ahr de det med å glemme å lesse opp ting som skal leveres ut.

 

UPS mener at vår pene adresse ikke finnes, og har således ikke klart å levere ut pakker til oss før på tredje utkjørsel...

 

Posten Norge krysser per def. av på "forsøkt utlevert". En av åtte ganger klarer de å levere tingene på døren uten at man må ringe og klage. "Bedriftspakke på døren" er det verste produktet hva gjelder utkjøring. Postmenene som tilslutt leverer kan til og med fortelle at de hadde ruten den dagen pakken etter pakkesproingen ble "forsøkt utlever" - og de har, etter egne utsagn, ikke hatt pakkene med på rutene sine...

 

Og FedEx leverer via Posten i Norge. Det er jo ikke flere alternativer igjen. :(

5931014[/snapback]

 

 

en ting jeg synes er skikkelig jalla er at alle de som leverer på døren, pleier å komme rundt kl 12, og da er jeg enten på skolen eller på jobb. :roll:

Lenke til kommentar

Gah. Lite mett nå da. Kom hjem i ett tiden..da åpnet jeg med biff og bakepotet. Et par timer seinere hadde vi stoor middag. Siden vi hadde gjester måtte jeg spise masse for syns skyld. Og nå har jeg spist to store stykker av en skikkelig mettende kake. Har lyst til å spy snart..men kaken er så :dribble:

Lenke til kommentar
Gah. Lite mett nå da. Kom hjem i ett tiden..da åpnet jeg med biff og bakepotet. Et par timer seinere hadde vi stoor middag. Siden vi hadde gjester måtte jeg spise masse for syns skyld. Og nå har jeg spist to store stykker av en skikkelig mettende kake. Har lyst til å spy snart..men kaken er så  :dribble:

5931521[/snapback]

 

 

Så måtte Seether komme og friste da. Tøs.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...