Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det post i dag? Venter på pondus-blad. tror jeg?

EDIT: orker ikke gå og sjekke..

5930928[/snapback]

Nå er det strengt tall ALDRI post på søndager, og første påskedag er jo da selvsagt postfri.

 

Joachim har forøvrig gitt opp de norske transportørene, jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre...

 

DHL leverer "mellom 8 og 16", og fordi sjåførene ikke har telefon i bilen(særlig) kan man ikke bli oppringt en time før de kommer. I tillegg ahr de det med å glemme å lesse opp ting som skal leveres ut.

 

UPS mener at vår pene adresse ikke finnes, og har således ikke klart å levere ut pakker til oss før på tredje utkjørsel...

 

Posten Norge krysser per def. av på "forsøkt utlevert". En av åtte ganger klarer de å levere tingene på døren uten at man må ringe og klage. "Bedriftspakke på døren" er det verste produktet hva gjelder utkjøring. Postmenene som tilslutt leverer kan til og med fortelle at de hadde ruten den dagen pakken etter pakkesproingen ble "forsøkt utlever" - og de har, etter egne utsagn, ikke hatt pakkene med på rutene sine...

 

Og FedEx leverer via Posten i Norge. Det er jo ikke flere alternativer igjen. :(

Lenke til kommentar
JoachimR jeg tror nok at jeg skl sette meg ned og gråte med deg... er fullstendig enig med deg jeg..

5931027[/snapback]

Deppe jeg også. *tåre renner nedover kinnet*

 

[20:07] <grindking> its BYB TIME

[20:07] <Mark-> BYB?

[20:08] <Mark-> beat your bitch?

[20:08] <Mark-> you woman beater

 

Haha :!:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
JoachimR jeg tror nok at jeg skl sette meg ned og gråte med deg... er fullstendig enig med deg jeg..

5931027[/snapback]

Deppe jeg også. *tåre renner nedover kinnet*

 

[20:07] <grindking> its BYB TIME

[20:07] <Mark-> BYB?

[20:08] <Mark-> beat your bitch?

[20:08] <Mark-> you woman beater

 

Haha :!:

5931037[/snapback]

hvor kommer du over sånt? jeg vil også!!1 ingen som vil snakke til meg :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...