Shikaru Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 *gjesp* fortsatt litt småtrøtt selv om jeg sov fra 8 tida i går kveld, til 11 tida ca i dag tidlig. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 så kjedelig dag stikker snart og trener eller spiller fotball, er jo ingen hjemme her nesten alle jeg kjenner er på ferie... Metallica- Am I evil? My mother was a witch, she was burned alive. Nameless little bitch, Oh the tears I cried. Take her down now, don't want to see her face All blistered and burnt, can't hide my disgrace. Twenty-seven, everyone was nice. Gotta see 'em make 'em pay the price. See their bodies out on the ice. Take my time. Am I evil? Yes I am. Am I evil? I am man, yes I am. As I watched my mother die, I lost my head. Revenge now I sought, to break with my bread. Taking no chances, you come with me. I'll split you to the bone, help set you free. Twenty-seven, everyone was nice. Gotta see 'em make 'em pay the price. See their bodies out on the ice. Take my time. Am I evil? Yes I am. Am I evil? I am man, yes I am. On with the action now, I'll strip your pride. I'll spread your blood around, I'll see you ride. Your face is scarred with steel, wounds deep and neat. Like a double dozen before ya, smells so sweet. Am I evil? Yes I am. Am I evil? I am man. I'll make my residence, I'll watch your fire. You can come with me, sweet desire. My face is long forgot, my face not my own. Sweet and timely whore, take me home. Am I evil? Yes I am. Am I evil? I am man. My soul is longing for, await my heir. Sent to avenge my mother, sweep myself. My face is long forgot, my face not my own. Sweet and timely whore, take me home. Am I evil? Yes I am. Am I evil? I am man. Am I evil? Yes I fuc*ing am. Am I evil? I am man, yeah. Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Another move, Another mill. lets get right. Aight? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Etter jeg har ryddet skal jeg ut å gi scooteren en velfortjent vask og polering tror jeg:) heldige scwatteren Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Aha! Gledesutbrudd! Fikk vite at jeg ikke skal på skolen før fredag! :woot: Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Aha! Gledesutbrudd! Fikk vite at jeg ikke skal på skolen før fredag! :woot: 5928967[/snapback] hvorfor? vi begynner på onsdag... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Da har jeg sovet i 23 timer. I dag blir det bursdagsfest. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Nesten ikke skole på Cheezcake før russetiden da ? ;P Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Tomaten, kan du skifte navn eller? jeg er dritsulten og den tomaten minner meg om mat jeg sto opp halv 1, så resten av en film... skal snart trene så jeg gidder ikke spise nå, blir ikke mat før klokka halv 5. da har jeg ikke spist siden halv 5 i går... og den tomaten minner meg om mat ... se, jeg skreiv det to ganger, jeg blir helt surrete fordi jeg er sulten EDIT: dette innlegget er bare surr, fordi jeg bare tenker på mat nå Endret 16. april 2006 av Spazz Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Jeg begynner på onsdag, men siden jeg har fritak i matte så får jeg fri både lesedagen og tentamen. Men er ikke sikker når de er dåh. *Seven Nation Army* Endret 16. april 2006 av chills Lenke til kommentar
Solid Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Aha! Gledesutbrudd! Fikk vite at jeg ikke skal på skolen før fredag! :woot: 5928967[/snapback] hvorfor? vi begynner på onsdag... 5928975[/snapback] Vi på tirsdag *henge seg* Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Jeg begynner på onsdag, men siden jeg har fritak i matte så får jeg fri både lesedagen og tentamen. Men er ikke sikker når de er dåh. *Seven Nation Army* 5929026[/snapback] Hvordan fikk du fritak i matte?!? *Black math* Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Fordi jeg har tatt det fra før av vel. Jeg er 18 og går GK Allmenn Ikke spør... For å ikke la det se ut som jeg går om igjen for tredje året, må jeg bare si at jeg har gått GK og VK1 Elektro fra før av. Endret 16. april 2006 av chills Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Fordi jeg har tatt det fra før av vel. Jeg er 18 og går GK Allmenn Ikke spør... 5929068[/snapback] Da er det jo ikke fritak, daaaa. Trodde du mente fritak, som i "fritak fra nynorsk", som noen i klassen min har og resten av klassen vil ha (untatt meg, da, lolspam). Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Det stod fritak på vitnemålet/karakter utskriften jeg fikk til jul. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Men de som går elektro har jo bare 1m helt til allmenn påbygg vel ? hvordan kan du ha fritak ? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Jeg tok 1MX så valgfag på VK1 Elektro. Nok om utdannelse... ooo mange gøye filmer på tv i dag. =) Endret 16. april 2006 av chills Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 oh, dere er heldige som kan/kunne velge sånne fag nok om det ja:) åssen filmer ? :O jeg gikk klipp av "fjols til fjells" på torsdag, da ble jeg irr Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Fjols til fjells .. Aner ikke hvor mange ganger jeg har sett den filmen, men det er garantert over 60 Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Jeg så Fjols til fjells én gang. Det holdt. Men Istid 1, derimot, den kan jeg se maaange ganger. Har vel sett den en sju-åtte ganger nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg