Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Sonen av TV2 er no drit. Sendte inn et svar på en konkurranse 5 minutt før det riktige svaret ble annonsert. Jeg var veldig sikker på det var jeg som vant, for jeg sendte inn svaret før han ga hintene, men tilslutt var det en tulling som nettopp registrerte seg som vant. Noe så ergelig.

5928122[/snapback]

 

Jeg vant en gang på sonen... like før jul... fikk ei sucky t-shirt og noen enda mer sucky cd-singler... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grunnen? Vel. Bilen min står utenfor, der kommer den til å stå en god stund. Hvorfor? Girkassen er gått til helvette! Hvorfor måtte dette skje meg? Jeg er faen meg så avhengig av bilen at det skulle ikke være mulig. 5-6000 kommer dette til å koste meg. Og da får jeg gjort det svart, gudene vet hva et verksted vil ta.

 

FEM TIL SEKS TUSEN KRONER!

5928103[/snapback]

Da girkassen på den fem år gamle Audien røk, kom det på rundt 60 000 kroner. Ikke klag!!

Lenke til kommentar
Grunnen? Vel. Bilen min står utenfor, der kommer den til å stå en god stund. Hvorfor? Girkassen er gått til helvette! Hvorfor måtte dette skje meg? Jeg er faen meg så avhengig av bilen at det skulle ikke være mulig. 5-6000 kommer dette til å koste meg. Og da får jeg gjort det svart, gudene vet hva et verksted vil ta.

 

FEM TIL SEKS TUSEN KRONER!

5928103[/snapback]

Da girkassen på den fem år gamle Audien røk, kom det på rundt 60 000 kroner. Ikke klag!!

5928484[/snapback]

Men dere har slike penger. Det har ikke Pasient.

 

Pokker til aktivitet her da!

Lenke til kommentar
Heeeeeløøv people!! *tadatatatataaaa*

Han er liten, han er rund, HAN ER TILBAKE!

.....

 

Heihei, nå er det faktisk en goood porsjon stund siden jeg har vært i SO..

 

Iss teRe anywoon heRe?

Noen som husker meg?

 

 

*det var da sinnsykt til energi på meg da  :wow: *

5928306[/snapback]

*kose*

Lenke til kommentar

*kose tilbake på*

 

Jeg kjeeder meg.. Dama sover den søteste søvn, ungen bare ligger på gulvet og dingler litt i noen leker, jeg holder på å renne bort av varmen, ikke orker jeg å hente meg noe å drikke, og ikke orker jeg å pakke meg snus, på do må jeg også! >_<

Lenke til kommentar
Grunnen? Vel. Bilen min står utenfor, der kommer den til å stå en god stund. Hvorfor? Girkassen er gått til helvette! Hvorfor måtte dette skje meg? Jeg er faen meg så avhengig av bilen at det skulle ikke være mulig. 5-6000 kommer dette til å koste meg. Og da får jeg gjort det svart, gudene vet hva et verksted vil ta.

 

FEM TIL SEKS TUSEN KRONER!

5928103[/snapback]

Da girkassen på den fem år gamle Audien røk, kom det på rundt 60 000 kroner. Ikke klag!!

5928484[/snapback]

Men dere har slike penger. Det har ikke Pasient.

 

Pokker til aktivitet her da!

5928496[/snapback]

Hva vet du om det? Vi måtte spise havregrøt og kjøttkaker og kneipbrød i lange tider etter det.

 

OK, kanskje ikke. Men poenget er at seks tusen for en girkasse antagelig ikke er særlig ille.

Lenke til kommentar
Hva vet du om det? Vi måtte spise havregrøt og kjøttkaker og kneipbrød i lange tider etter det.

 

OK, kanskje ikke. Men poenget er at seks tusen for en girkasse antagelig ikke er særlig ille.

5928654[/snapback]

 

Slik jeg ser det er vel poenget at 6000 er jævlig mye penger for en lærling. Jeg hadde nylig bare 6000 utbetalt i mnd.. Ingen fin utgift å få slengt etter seg sånn plutselig det der ...

 

60.000 for ei girkasse... da regner jeg med at bilen kostet en del også :)

 

Og hva er galt med kjøttkaker ? :love:

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
JoachimR:

 

Hva tjener foreldrene dine, til sammen? :hmm:

5928691[/snapback]

Kr 0.

 

Vi snakker om en Audi A4 eller A6, husker ikke helt. En bil som ihvertfall kostet under en halv million, og også en veldig vanlig bil i Norge. Seksti tusen kostet selve girkassen, pluss arbeid. Eiersskapet lå på farfar. Han er pensjonist. Er det noe bedre at en pensjonist må ut med seksti tusen, enn at en lærling må ut med seks?

Lenke til kommentar
Da girkassen på den fem år gamle Audien røk, kom det på rundt 60 000 kroner. Ikke klag!!

5928484[/snapback]

Tihi, koselig. En venn av meg kjøpte seg bil for en seksdel av den prisen, han. (Det skal sies at den, i likhet med ham, snart blir 18, og at det er en Opel Ascona, men den går godt og er rød.)

Lenke til kommentar
Det kommer helt annpå hva "denne" pensjonisten jobbet med?

Vil tro det varier sterk fra person til person? (Utbetalingen altså)

 

Men nei, ikke en minste pensjonist.

Men personlig så tviler jeg egentlig på at han er noen minstepensjonist.

5928737[/snapback]

Folketrygden gir veldig små utbetalinger uansett.

 

Men nå er det badekaret for Joachim!

Lenke til kommentar
Ah, må downgrade ipoden.

 

Den driver og kuker med bare en sang blir vist på ipoden, og lyden er blitt MYE MYE MYE MYE verre! Sånn var det med forrige oppdatering også.

5927499[/snapback]

Hvilken versjon brukte du?

5928030[/snapback]

Version 1.1.1

Og testa også 1.1

 

Begge suger. Synes lyden suger, og GoPod funker ikke like bra. Lydbøker bruker jeg ikke så det er ikke så farlig.Les den øverste guiden.

Viktig at du trykker flere ganger i ipodwizard på downgrade firmware. Den endrer valuen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...