Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dæven, lurer på om jeg skal være deppa eller glad.

glad

solgte 2 øl for 100kr utafor puben istad og kjøpte en halvflaske absolut citron for 50kr istad

Deppa

var med ei jente istad som jeg liker jævelig godt og var med ho i 2 timer sånn at ho kom seg hjem. hu stakk uten å gi hadekos engang (nå er jo jeg ganske kosesyk)

hun sa til å med tidligere på kvelden at ho brydde seg mer om personlighet enn utseende så hun burde ihvertfall være glad siden lyttet til hva ho hadde å si i en time først og hjalp ho med å komme seg hjem i 2 timer etterpå

mulig at deppingen er et resultat av fylla, men føler meg ikke spessielt bra akkurat nå :cry:

tror jeg er mest deppa jeg

Lenke til kommentar

Forumet skulle hatt en stor jævla whinetråd, der alle kunne postet bare klaging og syting. Siden forumet ikke har noe sånt, here goes:

SYKE SATAN I HELVETTE SÅ FORBANNA JEG ER!

Grunnen? Vel. Bilen min står utenfor, der kommer den til å stå en god stund. Hvorfor? Girkassen er gått til helvette! Hvorfor måtte dette skje meg? Jeg er faen meg så avhengig av bilen at det skulle ikke være mulig. 5-6000 kommer dette til å koste meg. Og da får jeg gjort det svart, gudene vet hva et verksted vil ta.

FEM TIL SEKS TUSEN KRONER!

Satan i helvette. HVORFOR?! Helvettes girkasse, helvettes alt, helvettes utgifter, helvettes forpulte satans girkasse.

Ikke nok med at girkassen gikk til helvette, jeg måtte og ut med 750 for at viking skulle komme å taue bilen hjem til meg. SATAN!

SATAN SATAN SATAN SATAN SATAN SATAN SATAN I HELVETTE ALTSÅ!

Bah, dette suger. Forbanna drit. Jeg fortjener ikke dette! Jeg er glad i bilen min, jeg gjorde alt for at den skulle føle seg bra. Satan..

Jaja.

5-6000 ut vinduet. Jeg kunne funnet 1000 andre ting å brukt de pengene på. Eller, når jeg tenker over det, så kunne jeg ikke det. FOR JEG HAR IKKE SÅ MASSE PENGER! Jeg er fattig lærling, jeg tjener ikke bra. Gud bedre i helvette.

Det finnes faen meg ikke rettferdighet i verden.

Må bare legge til en ting: Da jeg skulle prøve å dytte bilen, så skjærte jeg meg på det knuste lykteglasset, så nå har jeg blod på buksa, skjorta, jakken og 2 store kutt i hånda. Fy faen. Forbanna drittunge som knuste den lykta, jeg måtte altså ha fått tak i deg.

SATAN.

Pasient signing out.

Lenke til kommentar
Forumet skulle hatt en stor jævla whinetråd, der alle kunne postet bare klaging og syting. Siden forumet ikke har noe sånt, here goes:

SYKE SATAN I HELVETTE SÅ FORBANNA JEG ER!

osv osv osv

5928103[/snapback]

Uff det må suge noe så inni hamperæva. :thumbdown:

Siste dag på TG også. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Sonen av TV2 er no drit. Sendte inn et svar på en konkurranse 5 minutt før det riktige svaret ble annonsert. Jeg var veldig sikker på det var jeg som vant, for jeg sendte inn svaret før han ga hintene, men tilslutt var det en tulling som nettopp registrerte seg som vant. Noe så ergelig.

Lenke til kommentar

Da var Infernofestivalen over for denne gang :( Kom akkurat hjem fra hotellnachspiel med en haug engelskmenn. De sa "fucking" og "cunt" annethvert ord. Morsomme folk som elsket Norge og elsket nordmenn. Han ene var gammel nok til å kunne spille i Iron Maiden.

Hva kan jeg si...Emperor var Guddommelig bra, og Marduk fikk bevist hvorfor de kaller seg krigsmetall. Raskere blastbeats har jeg ikke hørt makan til.

Nå skal jeg sove i ett døgn. God natt.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Heeeeeløøv people!! *tadatatatataaaa*

Han er liten, han er rund, HAN ER TILBAKE!

.....

Heihei, nå er det faktisk en goood porsjon stund siden jeg har vært i SO..

Iss teRe anywoon heRe?

Noen som husker meg?

*det var da sinnsykt til energi på meg da :wow: *

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...