Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God natt Zappza, tok meg en pause fra forumet en stund.. så ikke PM :p

 

skjer denne natten da folkens ?

5927484[/snapback]

Whiner over dumme bilder i prisguiden på intraforumet, lol.

 

Jeg er jobaddicted, sitter og jobber nå...

 

Men nå får jeg ta natta. Natta, alle sammen. :)

Lenke til kommentar
Hvor i faen er DemonFudge/Volcov!?

 

*litt bekymret*

5927589[/snapback]

=(

 

Torsteinpus er borte. =(

5927666[/snapback]

 

Telefonen hans er på. Prøvde å ringe ett ring nå. Så utenfor dekning er han ikke.

 

Jeg mener det, jeg hater sånt. Bare forsvinne uten videre, og ikke svare.

Lenke til kommentar
Noen som har hatt regulering her før ? som har latt være å bruke gommen ? sånn at den ikke passer ? ;P

 

er 6 mnd. siden jeg var hos reguleringstannlege sist.. og har ikke brukt gommen siden da.. sier seg selv at den ikke passer x]

5927754[/snapback]

Det blir vel egentlig bare til at du må ha det enda lenger. Jeg gadd ikke bruke sånn strikk greier og måtte derfor ha den på i 2 år i steden for 10 måneder som antatt..

Lenke til kommentar
Noen som har hatt regulering her før ? som har latt være å bruke gommen ? sånn at den ikke passer ? ;P

 

er 6 mnd. siden jeg var hos reguleringstannlege sist.. og har ikke brukt gommen siden da.. sier seg selv at den ikke passer x]

5927754[/snapback]

Det blir vel egentlig bare til at du må ha det enda lenger. Jeg gadd ikke bruke sånn strikk greier og måtte derfor ha den på i 2 år i steden for 10 måneder som antatt..

5927821[/snapback]

Alle må ha den på lenger enn beregnet. Selv var jeg heldig og slapp med 2,5 år istedenfor 1,5... En jeg kjenner skulle gå med i 2 år og endte opp med 7 tror jeg.

Herlig når man er kvitt den i det minste ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...