Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man burde gaatt gjennom en stave- og setningsoppbygningstest foer man fikk kontoen godkjent her paa forumet. Jeg faar vondt i oeynene av aa lese i alle andre kategorier enn OT! (og selv her er det ganske ille)

5926475[/snapback]

Støttes. Støttes noe jævlig mye.

 

 

 

Er Heroes V bedre enn Oblivion?

Lenke til kommentar
Man burde gaatt gjennom en stave- og setningsoppbygningstest foer man fikk kontoen godkjent her paa forumet. Jeg faar vondt i oeynene av aa lese i alle andre kategorier enn OT! (og selv her er det ganske ille)

5926475[/snapback]

Støttes. Støttes noe jævlig mye.

 

5927011[/snapback]

 

ikke alles feil at norsk er ikke deres sterkest side?

Lenke til kommentar
Man burde gaatt gjennom en stave- og setningsoppbygningstest foer man fikk kontoen godkjent her paa forumet. Jeg faar vondt i oeynene av aa lese i alle andre kategorier enn OT! (og selv her er det ganske ille)

5926475[/snapback]

Støttes. Støttes noe jævlig mye.

5927011[/snapback]

Da var vi tre :) Tror minst halvparten av forumet hadde strøket minst en gang ;)

 

 

Kan de i det hele tatt sammenlignes?

5927018[/snapback]

Nei :)

 

fox88: Hvis de ikke er så flinke i norsk, følg med i timene :ermm:

Hvis man har problemer med å skrive godt bokmål, ny norsk eller engelsk, skriv det først i Word o.l. ;)

Lenke til kommentar
tror du at det er lett liksom? kanskje lærer sugde så jævlig slik at de har ikke lært noe da de gikk på skole feks?

5927082[/snapback]

Jeg vet det ikke er lett :) Har flere venner som suger noe sinnsykt i norsk,jeg pleier og være stilretter osv... Det skal godt gjøres og få en lærer som suger i norsk i ti år + videregående for de som har kommet så langt, hvis du mener du ikke lærer noe i faget så prater du med klasseforstanderen din eller rektor og får de til å gjøre noe med det, hvis du får resten av klassen med (noe du burde, hvis læreren suger så mye som du sier), så ligger rektor tynt an hvis han ikke gjør noe med det ;)
Lenke til kommentar
kanskje noen har dysleksi :hmm:

oljearbeiderfagorganisasjonsleder....neida, det var riktig det :p kanskje ikke et ord, men riktig skrevet :p

5927091[/snapback]

Dysleksi er greit, men da bør det bli sagt i signatur :) Det er forskjell på folk som ikke kan skrive godt norsk, og folk som ikke gidder (tror det gjelder de fleste av de med skriveproblemer her)

 

 

Kan vi ikke la folk som ikke skriver 100% korrekt være i fred?

5927094[/snapback]

Joda, jeg pirker ikke på det til vanlig, men når det diskuteres pleier jeg hevde meg ;)
Lenke til kommentar

joa.. ikke helt..politiker og.. dritt skole=dritt luft=vanskelig konsentrasjon, dårlig motivasjon.. det finnes mange grunner.. det er bare å respektere folk med dårlig språk.. så lenge de klarer å skrive en forståelig innlegg..

Endret av fox88
Lenke til kommentar
snakker ikke om meg selv om jeg veit at jeg er ikke særlig god i norsk :p.. jeg klarer meg bra.. snakker om offerne som dere "kloke" rakker ned... det er jo teit

5927128[/snapback]

Vet, rettet det bare mot deg fordi det var enklest :whistle:

 

Jeg personlig rakker ikke ned på noen som ikke skriver ordentlig, med mindre det er helt for jævlig ;)

 

 

Det er grusomt lett å skylde på læreren, er det ikke?

5927137[/snapback]

Klart det, this is the real world where all the people who teach away things get blamed :)
Lenke til kommentar
det er bare å respektere folk med dårlig språk.. så lenge de klarer å skrive en forståelig innlegg..

5927152[/snapback]

Jeg respekterer det ikke, jeg aksepterer det ;)

 

Enig i det

 

 

Nei.

5927157[/snapback]

Hvorfor ikke? Det er jo mye bedre at folk ser/vet han/hun har dysleksi så de slipper og hakke på hvordan han/hun skriver

:ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...