Backspace_89 Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 I mai kommer også den nye cd'en til Red hot chillipeppers Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 Man burde gaatt gjennom en stave- og setningsoppbygningstest foer man fikk kontoen godkjent her paa forumet. Jeg faar vondt i oeynene av aa lese i alle andre kategorier enn OT! (og selv her er det ganske ille) 5926475[/snapback] Støttes. Støttes noe jævlig mye. Er Heroes V bedre enn Oblivion? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 Er Heroes V bedre enn Oblivion? 5927011[/snapback] Kan de i det hele tatt sammenlignes? Er Red Alert bedre enn Quake 2? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 Har ikke prøvd Oblivion, så jeg vet ikke. Heller på og *host*Laster*host* det ned, men det går så sinsykt trekt. Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 Man burde gaatt gjennom en stave- og setningsoppbygningstest foer man fikk kontoen godkjent her paa forumet. Jeg faar vondt i oeynene av aa lese i alle andre kategorier enn OT! (og selv her er det ganske ille) 5926475[/snapback] Støttes. Støttes noe jævlig mye. 5927011[/snapback] ikke alles feil at norsk er ikke deres sterkest side? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 Man burde gaatt gjennom en stave- og setningsoppbygningstest foer man fikk kontoen godkjent her paa forumet. Jeg faar vondt i oeynene av aa lese i alle andre kategorier enn OT! (og selv her er det ganske ille) 5926475[/snapback] Støttes. Støttes noe jævlig mye. 5927011[/snapback] Da var vi tre Tror minst halvparten av forumet hadde strøket minst en gang Kan de i det hele tatt sammenlignes? 5927018[/snapback] Nei fox88: Hvis de ikke er så flinke i norsk, følg med i timene Hvis man har problemer med å skrive godt bokmål, ny norsk eller engelsk, skriv det først i Word o.l. Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 (endret) tror du at det er lett liksom? kanskje lærer sugde så jævlig slik at elever(medlemmer i forumet) har ikke lært noe da de gikk på skole feks? Endret 15. april 2006 av fox88 Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 kanskje noen har dysleksi oljearbeiderfagorganisasjonsleder....neida, det var riktig det kanskje ikke et ord, men riktig skrevet Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 Kan vi ikke la folk som ikke skriver 100% korrekt være i fred? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 tror du at det er lett liksom? kanskje lærer sugde så jævlig slik at de har ikke lært noe da de gikk på skole feks? 5927082[/snapback] Jeg vet det ikke er lett Har flere venner som suger noe sinnsykt i norsk,jeg pleier og være stilretter osv... Det skal godt gjøres og få en lærer som suger i norsk i ti år + videregående for de som har kommet så langt, hvis du mener du ikke lærer noe i faget så prater du med klasseforstanderen din eller rektor og får de til å gjøre noe med det, hvis du får resten av klassen med (noe du burde, hvis læreren suger så mye som du sier), så ligger rektor tynt an hvis han ikke gjør noe med det Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 snakker ikke om meg selv om jeg veit at jeg er ikke særlig god i norsk .. jeg klarer meg bra.. snakker om offerne som dere "kloke" rakker ned... det er jo teit Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 kanskje lærer sugde så jævlig slik at elever(medlemmer i forumet) har ikke lært noe da de gikk på skole feks? 5927082[/snapback] Det er grusomt lett å skylde på læreren, er det ikke? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 kanskje noen har dysleksi oljearbeiderfagorganisasjonsleder....neida, det var riktig det kanskje ikke et ord, men riktig skrevet 5927091[/snapback] Dysleksi er greit, men da bør det bli sagt i signatur Det er forskjell på folk som ikke kan skrive godt norsk, og folk som ikke gidder (tror det gjelder de fleste av de med skriveproblemer her) Kan vi ikke la folk som ikke skriver 100% korrekt være i fred? 5927094[/snapback] Joda, jeg pirker ikke på det til vanlig, men når det diskuteres pleier jeg hevde meg Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 (endret) joa.. ikke helt..politiker og.. dritt skole=dritt luft=vanskelig konsentrasjon, dårlig motivasjon.. det finnes mange grunner.. det er bare å respektere folk med dårlig språk.. så lenge de klarer å skrive en forståelig innlegg.. Endret 15. april 2006 av fox88 Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 kanskje noen har dysleksi Dysleksi er greit, men da bør det bli sagt i signatur Nei. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 snakker ikke om meg selv om jeg veit at jeg er ikke særlig god i norsk .. jeg klarer meg bra.. snakker om offerne som dere "kloke" rakker ned... det er jo teit 5927128[/snapback] Vet, rettet det bare mot deg fordi det var enklest Jeg personlig rakker ikke ned på noen som ikke skriver ordentlig, med mindre det er helt for jævlig Det er grusomt lett å skylde på læreren, er det ikke? 5927137[/snapback] Klart det, this is the real world where all the people who teach away things get blamed Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 det er bare å respektere folk med dårlig språk.. så lenge de klarer å skrive en forståelig innlegg.. 5927152[/snapback] Jeg respekterer det ikke, jeg aksepterer det Enig i det Nei. 5927157[/snapback] Hvorfor ikke? Det er jo mye bedre at folk ser/vet han/hun har dysleksi så de slipper og hakke på hvordan han/hun skriver Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 så.. jeg suger i norsk jævlig eller? Zappza Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 Nei. 5927157[/snapback] Hvorfor ikke? Det er jo mye bedre at folk ser/vet han/hun har dysleksi så de slipper og hakke på hvordan han/hun skriver 5927175[/snapback] Jeg regner med at du er både intelligent og oppegående nok til å forstå nøyaktig hva jeg mener. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 så.. jeg suger i norsk jævlig eller? Zappza 5927179[/snapback] Jeg har da aldri rakket ned på hvordan du skriver Hvis du tar det sånn, får jeg bare beklage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg