Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oi. Pappan til min beste venninne doede paa mandag. Hjelp. Fikk nettopp vite det.

5925749[/snapback]

 

Og du er her...?

:ermm:

 

kondolerer

5925896[/snapback]

Hun er liksom ganske langt borte. Hvor skulle jeg vaere? Dessuten satt jeg paa forumet da jeg fikk en tekstmelding av en annen venninne. Jeg kjente ikke ham direkte, saa jeg har ikke tenkt til aa dra hjem fra Frankrike for aa dra i begravelsen hans.

Lenke til kommentar
Gud, er det ikke penere tribuner i Vikingskipet? Det der så jo helt uholdbart. Det er da innendørs?

5926039[/snapback]

 

Det der er på tribunen inne, men vi klarte å søle litt veske på veggen der..

Og det som er på gulvet er en madrass, siden det er egentlig ganske fint her

Lenke til kommentar
Gud, er det ikke penere tribuner i Vikingskipet? Det der så jo helt uholdbart. Det er da innendørs?

5926039[/snapback]

 

Det der er på tribunen inne, men vi klarte å søle litt veske på veggen der..

Og det som er på gulvet er en madrass, siden det er egentlig ganske fint her

5926070[/snapback]

Går da an å sette opp en tapet eller ihvertfall få en jevnere overflate? Det der synes jeg ikke så mye koselig ut...

Lenke til kommentar
Jammen, folk sover jo på det gulvet... :shrug:

5926233[/snapback]

Med liggeunderlag eller madrass. ;)

 

Hvis en skal syte over noe som er ekkelt så må det heller bli lukten på toalettene... EWWW! Men tatt i betraktning at vi er 5000+ nerder her så kunne det definetivt vært verre.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Jeg har sovet på ølkasser. Er du trøtt nok, trenger du ikke å falle i søvn på en 45636346343465,- dyr seng.

5926262[/snapback]

Har sovet utallige ganger i ubehagelige stoler, på gulv, oppå andre, med 3 andre gutter i liten dobbeltseng etc etc... Jeg er dog en person som trenger mye søvn...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...