Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Er det noen som har forslag til bra jente vors musikk? Gjerne gamle sanger alle kan.

5925352[/snapback]

 

 

cyndi lauper - girls just wanna have fun =D

 

( var den første som datt inn i hodet mitt )

5925364[/snapback]

 

Crazy Frog... :thumbup:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Singstar er alltid fast inventar på jentevors. Men synger du konstant i mange timer blir du temmelig sår i halsen og slikt. Og CDene er litt gamle nå :/

5925481[/snapback]

Singstar - norske hits!

 

"Kaptein Sabeltann

Er en faaarlig mann.."

Lenke til kommentar
Singstar er alltid fast inventar på jentevors. Men synger du konstant i mange timer blir du temmelig sår i halsen og slikt. Og CDene er litt gamle nå :/

5925481[/snapback]

Singstar - norske hits!

 

"Kaptein Sabeltann

Er en faaarlig mann.."

5925493[/snapback]

 

Altså Hallo på deg. Det er ikke den sangen som er på singstar uans:P Det er den "Nå er vi kvitt, havet er fritt. Her er det plass til en skummel banditt" Så detså :cool:

 

Men, kanskje "Jokke og valentinerne" slår ann på vorsen? :)

Lenke til kommentar
Singstar er alltid fast inventar på jentevors. Men synger du konstant i mange timer blir du temmelig sår i halsen og slikt. Og CDene er litt gamle nå :/

5925481[/snapback]

Singstar - norske hits!

 

"Kaptein Sabeltann

Er en faaarlig mann.."

5925493[/snapback]

 

Det er feil sang. Men ja, jeg ruler på den!

Lenke til kommentar

Åh, var på vors sist helg, med bare gutter... spurte han fyren som hadde vorset om han hadde xbox360.. nei, hadde bare den gamle.. så spurte jeg om han hadde burnout revenge, og det hadde han. Så jeg lovte at jeg skulle eie han i det :) Da han slo på viste det seg at det var Burnout 3 han hadde, og jeg ble eid.. makan til dårlig grafikk og treige biler har jeg aldri vært borti :thumbdown: Jeg la inn mange gode ord om xbox360, og i dag fikk jeg gladnyheten; han har skaffet :thumbdown: box360!! Det blir vorset sitt det

 

Ingenting som å se blond og uskyldig ut, for så å knuse gutta i diverse spill :whistle:

Lenke til kommentar
I dag tror jeg at jeg skal farge håret svart.. *bli Emo*

5924687[/snapback]

 

du er ikke emo fordi du har svart hår....

5925720[/snapback]

Nei, men emoer har svart hår. Svart eller rosa. ELler rødt. Eller grønt. Eller lilla.

 

Jeg kjenner for mange emoer! x]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...