Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lilleboren min er ikke mye morsom. :thumbdown: Etter erfaring er barn som ikke er søskenet ditt kule når de er 2-3 år, etter det er det bare masete. Lillebrødre er masete fra dag 1. :p

en ting jeg har tenkt litt over. Da jeg var lita pia så så jeg skikkelig opp til de som var eldre enn meg. var bestandig snill(tror jeg)

men nå er de fankern ta så frekke i kjeften, kan ikke gå til skolen uten å få en snøball i tryne eller en drittunge som roper et eller annet til deg :hrm:

Lenke til kommentar
Nå skal jeg ut å male hus... :w00t:

Har et veddemål med pappa, han tviler på at jeg kan gjøre jobben bedre enn en Polakk, å det er faen meg stygt sagt... :cry:

(No offence hvis det er noen polakker her..)

Viktig, hvis du vil gjøre en bedre jobb enn en polakk: Mett endeveen! Det er nr. 1 budskap som 1/10 vet om. Gjør du ikke det, kan du regne med at malinga flasser av etter en 5 år.

Endeved="undersiden" av planken

Det har sin logiske forklaring. vann renner ned langs planken, blir sugd opp ved enden, og vennet trekker inn i treverket og "dytter" malingen av.

Altså;

post-63-1119364459_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Viktig, hvis du vil gjøre en bedre jobb enn en polakk: Mett endeveen! Det er nr. 1 budskap som 1/10 vet om. Gjør du ikke det, kan du regne med at malinga flasser av etter en 5 år.

Endeved="undersiden" av planken

Det har sin logiske forklaring. vann renner ned langs planken, blir sugd opp ved enden, og vennet trekker inn i treverket og "dytter" malingen av.

Altså;

Takker så mye.. :D

Den skal jeg følge... :thumbup:

Lenke til kommentar
Dæææven døtte jeg er støl etter å ha begynt med det nye treningsprogrammet mitt. Her kommer jeg og tror jeg er "inntrent", men slik ble det ikke. :roll:

Støl eg også. Trente magemusklene idag og nå sliter eg bare eg skal opp av sofaen.

Har sikkert gjort det feil. :shrug: eller kanskje eg tok litt av med nå i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...