Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JoachimR:

 

Ut i fra det du beskriver din maskinvare med i profilen din, er jeg veldig spent på hva du hva behjelpelig med når det kommer til data? :wee:

5923837[/snapback]

Jeg klarer da å sette opp en router og sørge for at hun skal klare å koble seg opp via modem når hun er på fjellhytten sin.

5923843[/snapback]

 

For 700 kunne hun fått besøk av bredbåndspatruljen og litt til :wee:

 

Jeg kommer fra Kristiansund. Kan umulig tenke meg at det er uvanlig for unge å ta seg "Møkkajobber" rundt omkring ellers i landet heller når de ikke er gamle nok til å jobbe på butikk osv. Hvor skal man ellers få egne penger fra? Ikke alle har foreldre som skiter penger :roll:

Lenke til kommentar
Jeg kommer fra Kristiansund.  Kan umulig tenke meg at det er uvanlig for unge å ta seg "Møkkajobber" rundt omkring ellers i landet heller  når de ikke er gamle nok til å jobbe på butikk osv. Hvor skal man ellers få egne penger fra? Ikke alle har foreldre som skiter penger  :roll:

5923861[/snapback]

 

Det er veldig få her som jobber før de "kan" jobbe, hvis du skjønner. :)

Lenke til kommentar
JoachimR:

 

Ut i fra det du beskriver din maskinvare med i profilen din, er jeg veldig spent på hva du hva behjelpelig med når det kommer til data? :wee:

5923837[/snapback]

Jeg klarer da å sette opp en router og sørge for at hun skal klare å koble seg opp via modem når hun er på fjellhytten sin.

5923843[/snapback]

 

For 700 kunne hun fått besøk av bredbåndspatruljen og litt til :wee:

5923861[/snapback]

Hun har mer et pratebehov enn noe annet, tror jeg... Og for 500 kroner i timen kan jeg godt prate litt, og legge ut om medlemsskapet mitt i Unge Høyre.

Lenke til kommentar
Jeg kommer fra Kristiansund.  Kan umulig tenke meg at det er uvanlig for unge å ta seg "Møkkajobber" rundt omkring ellers i landet heller  når de ikke er gamle nok til å jobbe på butikk osv. Hvor skal man ellers få egne penger fra? Ikke alle har foreldre som skiter penger  :roll:

5923861[/snapback]

 

helt vanlig her også. gressklipping, maling av hus, snømåkking, vaske biler osv osv.. er bare i de bortskjemtes rike at slikt blir sett på som slavearbeid og barnemishandling.

Lenke til kommentar

Åå akkk og ve..... Vorspiel verten vår har tatt kveld og blitt sjuk på denne veldige dag,noe som bare måtte skjed. For i dag er det texas her i byen. Skjærer det seg i dag kvelver eg i meg all den alkoholen eg kan finne,og satser på at eg aldri våkner igjen :ermm:

 

God påske ftw!!

Lenke til kommentar
Jeg kommer fra Kristiansund.  Kan umulig tenke meg at det er uvanlig for unge å ta seg "Møkkajobber" rundt omkring ellers i landet heller  når de ikke er gamle nok til å jobbe på butikk osv. Hvor skal man ellers få egne penger fra? Ikke alle har foreldre som skiter penger  :roll:

5923861[/snapback]

 

helt vanlig her også. gressklipping, maling av hus, snømåkking, vaske biler osv osv.. er bare i de bortskjemtes rike at slikt blir sett på som slavearbeid og barnemishandling.

5923926[/snapback]

 

Herregud. Dette er jo nesten diskriminering.. Folk er som de er, uansett om dere ikke liker dem eller ikke.

 

Det finnes faktisk folk som ikke er like dere også. :)

 

EDIT: Fikset en feil formulering som kunne blitt tolket galt.

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
meg kjeder seg. :( hva kan jeg gjøøøøre?

5924265[/snapback]

 

Gjør som meg, pop popcorn, sett deg i godtstolen, sett på star wars og nyt filmen i 30min, så kommer det noen familie medlemmer og sier; "hva faen driver du med, vi skal jo på påskemiddag hos tante "blablabla", om 20min"

 

:w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...