Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøvd elgjakt? Når du har skutt dyret og kommer virkelig nærme det, så skjønner du hvorfor det er skogens konge. :)

5922083[/snapback]

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ.

Ikke elgen! Elger er så søøøte, og snuske.

Ta bilder og send meg? <3

 

Jeg er synsk, broshan.

og titt igjen.. det er shææære.

 

Aaanyway. Det var litt av en kar :D *fnise av bildet*

Lenke til kommentar
Vi har dessverre ingen informasjon om ordet 'tissesnabb' i bokmålsdatabasen verken i ordlistene eller i ordboka.

 

Ikke?

 

EDIT: Åja! Trodde du mente at det ikke var MITT ord jeg, leste feil...

Men det er jo derfor det er mitt, fordi det ikke står i ordboka! Men Fredrik STJAL det! :hrm:

Endret av Silje:
Lenke til kommentar
Jeg vil se en elg. Jeg har aldri sett elg før, bare den pinglete amerikanske versjonen.

5922137[/snapback]

Ja, den pinglete amerikanske versonen har jo faktisk bare horn på størrelse med en Golf. Hvis du vil se en elg. Reis deg fra stolen og gå ut i skogen! Garanterer at du ser en elg på natterstid!

Lenke til kommentar
Nope. Du sier selv at for deg er det ikke noe stress. Jeg syns det er kjipt. Noen netter får jeg ikke sove fordi det gjør så sykt vondt og jeg går litt skjevt dagen etter. Kjennes ut som å ha en jernklo i siden. Ikke såå ofte at det skjer, men ofte nok til at det er plagsomt.

5922025[/snapback]

Jeg kjenner det mest under EL. Stakkars meg da :(

 

Skilpadde: Er du fra Møre og Romsdal?

Lenke til kommentar
Nope. Du sier selv at for deg er det ikke noe stress. Jeg syns det er kjipt. Noen netter får jeg ikke sove fordi det gjør så sykt vondt og jeg går litt skjevt dagen etter. Kjennes ut som å ha en jernklo i siden. Ikke såå ofte at det skjer, men ofte nok til at det er plagsomt.

5922025[/snapback]

Jeg kjenner det mest under EL. Stakkars meg da :(

 

Skilpadde: Er du fra Møre og Romsdal?

5922162[/snapback]

 

 

Mjo, hvordan det..?

Lenke til kommentar
Jeg bor på en øy langt uti havet på vestlandet. Lite med elg her i gården. Men det var en gang en stakkar som forvillet seg på øya mi, det ble stort oppslag i lokal avisa. Den hadde visstnokk spist blomster på gravplassen.

5922172[/snapback]

Jeg liker elger. De har sans for humor.

 

Er ikke trær sexy?

5922169[/snapback]

Har du aldri slikka på trær før kanskje?

5922180[/snapback]

 

 

Har jeg sagt noe annet, kanskje?

Endret av Ronja
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...