Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo folkens, denne posten passer kanskje bedre i deppetråden menmen.

Jeg sto opp for en time siden, gikk inn på kjøkkenet for å fikse meg en blings eller tre. Halveis til brøboksen tråkket jeg i noe bløtt, med puddingaktig konsistens. Da jeg så ned, så jeg noe som ut ifra størrelsen må ha vært innvollene til en fugl, siden det var for stort til å være innmaten til en mus. Har to katter og kattedør, har plukka opp mye ufyselig fra forskjellige steder i huset, men den der tok kaka. Da var det på med gummihansker og diverse andre ting for å fjerne klumpen. Men det var ikke så lett, for det var så løs konsistens at fingrene gled lett igjennom både små tarmer og andre delikate deler. Da slo det meg at det kanskje ikke var innvollene til fugl, men oppspydde innvoller av en fugl, for det var lite blod og mest en slags gråbrun guffe. Fikk fjerna det til slutt. Av en eller annen grunn mista jeg matlysta

Lenke til kommentar

Å være sånn instruktør var ikke så ikke som jeg trodde det skulle være, men slitsom, det var det. Det er ikke alltid lett å holde 20 barn på 5, 6 og 7 år i aktivitet i 6 timer. De er gjerne veldig utålmodige, og de vil ikke alltid gjøre det jeg sier vi skal. Men, men, jeg kom da meg igjennom dagen uten varige mèn.

Noe som er lurt å gjøre er å lære navn. Det merker du fort. Det er mye lettere å si "Even, kom hit nå." Enn, "Hei, du der! Kom hit!" Men å lære navn på 20 gutter og jenter er ikke lett. Særlig ikke når mange av de er veldig like. Er ikke sååå lett å se forskjell på små, blonde jenter med hestehale..

 

Men de maser litt.. Spesielt jentene.. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg hørte "Eline, har du kjæreste?" Tror dette var veldig spennende for de å vite.

Noe annet som også gikk igjen var "Eline, er vi ferdig nå? Eline, hvor lenge er det til vi er ferdig? Eline, jeg er suuulten, kan vi spise?"

 

Dagens kommentar kom fra en av guttene da de fikk frispark i en kamp mot jentene. Da kom han stille bort til meg og sa; "Eline, hvilket mål skal jeg skyte mot?"

Da måtte jeg le litt for meg selv. Men de prøver så godt de kan da, og de er søte. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...