Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, dere jenter trenger iallefall ikke å gå igjennom stemmeskiftet. Der vi gutter må slite igjennom en kort del av livet vårt hvor vi høres ut som ustemte sekkepiper!

5921976[/snapback]

Ok, vil du bytte ut stemmeskifte med ca 40 år med minst 12 uker i året hvor du har det jævlig, blør og er nødt til å unngå en hel del aktiviteter? be my guest.

5921991[/snapback]

In you FACE.

*host*

Lenke til kommentar
Seether, du overdriver bittelitt, da! ;)

5921997[/snapback]

Nope. Du sier selv at for deg er det ikke noe stress. Jeg syns det er kjipt. Noen netter får jeg ikke sove fordi det gjør så sykt vondt og jeg går litt skjevt dagen etter. Kjennes ut som å ha en jernklo i siden. Ikke såå ofte at det skjer, men ofte nok til at det er plagsomt.

Lenke til kommentar
Paul Mccartney eller hva han heter på Grammy awards nå...

kan noen skyte det tullingen nå? "I want to rock" :nei: Metal og rock hører jeg på hele dagen, Paul Mccartney kan ta seg en bolle, han suger  :hrm:

5921824[/snapback]

 

:D

 

Du vet overhode ikke hvem det er?

5922010[/snapback]

 

Joda, men kan ikke stave navnet hans :p og jeg synes musikken hans suger svette apeballer...

Lenke til kommentar
Seether, du overdriver bittelitt, da! ;)

5921997[/snapback]

Nope. Du sier selv at for deg er det ikke noe stress. Jeg syns det er kjipt. Noen netter får jeg ikke sove fordi det gjør så sykt vondt og jeg går litt skjevt dagen etter. Kjennes ut som å ha en jernklo i siden. Ikke såå ofte at det skjer, men ofte nok til at det er plagsomt.

5922025[/snapback]

Oi... Faen da. Det er vel stor forskjell fra jente til jente. Skulle ønske vi kunne gi alle gutter en måned med mensen, så kunne de se hva det var. Haha, blod ut av tissesnabben :p

 

EDIT:mensen heter det, ja.

Endret av Silje:
Lenke til kommentar
Paul Mccartney eller hva han heter på Grammy awards nå...

kan noen skyte det tullingen nå? "I want to rock" :nei: Metal og rock hører jeg på hele dagen, Paul Mccartney kan ta seg en bolle, han suger  :hrm:

5921824[/snapback]

 

:D

 

Du vet overhode ikke hvem det er?

5922010[/snapback]

 

Joda, men kan ikke stave navnet hans :p og jeg synes musikken hans suger svette apeballer...

5922026[/snapback]

Fin, fint at du prøver skifte topic! :hrm:

Endret av Larzemannen
Lenke til kommentar
Busee skriver det opp i dagboken sin teker jeg :p

5922030[/snapback]

"Shææære dagbok<33

Atte.. I dag har lissom zøzz hatt m1z1.

Dt var lizzm litt slitsomt, dah!!

KoZ&KlemZ"

5922044[/snapback]

 

Haha.. Han hadde sikkert huska en episode, hvis jeg hadde vært sur. Alltid blid jeg :innocent:

Lenke til kommentar
Enig i den jah.  :p  Tar glatt et år i militæret jeg om gutter får gjennomgå en måned med mensen, pms og hele pakka!

5922054[/snapback]

 

Hah, lett å si at du vil kaste bort et år på nonsense sliting for sure offiserer og andre udyr når du ikke trenger stå for det du sier uansett ;)

Endret av anners
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...