Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Først blir du sint og gretten over alt og alle, og kviser popper opp i trynet ditt. Deretter får du enorme muskel kramper i magen/ryggen, altså musklene som befinner seg rundt livmoren. Du blir bare mer og mer forbanna, og finner ut at det er på tide å stappe en tampong oppi, før buksene dine blir fulle av blod. De første to dagene må du skifte jævlig ofte, og sove med nattbind, noe som ikke er særlig gøy. Alt dette en gang i måneden, bare for at vi skal kunne reprodusere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Først blir du sint og gretten over alt og alle, og kviser popper opp i trynet ditt. Deretter får du enorme muskel kramper i magen/ryggen, altså musklene som befinner seg rundt livmoren. Du blir bare mer og mer forbanna, og finner ut at det er på tide å stappe en tampong oppi, før buksene dine blir fulle av blod. De første to dagene må du skifte jævlig ofte, og sove med nattbind, noe som ikke er særlig gøy. Alt dette en gang i måneden, bare for at vi skal kunne reprodusere.

5921948[/snapback]

stakkars jenter

Lenke til kommentar
Tror det er veldig individuelt ja.. På noen jenter merker man om de har mensen (ikke sånn ironisk, men seriøst..) og andre merker man ikke det..

5921963[/snapback]

Da bør du i hvert fall være hensynsfull nok til å ikke nevne det. Kjipt nok fra før. Og det er lov å være litt ekstra grei på sånne dager. Gjerne ta med sjokolade. :)

Lenke til kommentar

Alle har det ikke sånn da! Jeg har ingen smerter overhodet, og blør faktisk ingenting om natta. Ikke blir jeg sur heller. Tror ikke det er så vanlig å bli så sur heller, som folk skal ha det til... :p

 

Det er jo bare at man kjenner noe varmt komme inni seg. Sånn rød, litt tykk væske. Så må man stappe inni en tampong, og da merker du ikke noe til mensen overhodet, før helt til du må bytte om nnoen timer...

Lenke til kommentar
Jaja, dere jenter trenger iallefall ikke å gå igjennom stemmeskiftet. Der vi gutter må slite igjennom en kort del av livet vårt hvor vi høres ut som ustemte sekkepiper!

5921976[/snapback]

Ok, vil du bytte ut stemmeskifte med ca 40 år med minst 12 uker i året hvor du har det jævlig, blør og er nødt til å unngå en hel del aktiviteter? be my guest.

Lenke til kommentar
Spazz, spør din mor om litt undervisning!

5921925[/snapback]

 

eh, det var jo det dummeste jeg har hørt i hele dag...

5921937[/snapback]

 

Hvorfor? Moren din har både hatt mensen og sex (med faren din).

 

sex.gif

5921981[/snapback]

Takk for at du plasserte det bilde i huet mitt. :wallbash:

 

Seether: Ehm... øh... nei, kanskje jeg ikke vil det da! :mad:

Endret av Larzemannen
Lenke til kommentar
Tror det er veldig individuelt ja.. På noen jenter merker man om de har mensen (ikke sånn ironisk, men seriøst..) og andre merker man ikke det..

5921963[/snapback]

Da bør du i hvert fall være hensynsfull nok til å ikke nevne det. Kjipt nok fra før. Og det er lov å være litt ekstra grei på sånne dager. Gjerne ta med sjokolade. :)

5921975[/snapback]

 

 

Nettopp! Det er nettop det man må gjøre.. Være litt gentleman, men ikke overdriv! (da blir man gjennomskuet og da blir mange hvertfall sure :p ) Har nok vokst ifra den "ahahaha, har du mensen elle?" tiden x]

_____________________________________________________________________

 

Larzemann, det er ganske logisk.. Alle mødre og fedre har nok hatt sex, og din mor menstruasjon :p

 

men ja, det kan være æsj og tenke på, derfor tenker man helst ikke på det ;P

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
Jaja, dere jenter trenger iallefall ikke å gå igjennom stemmeskiftet. Der vi gutter må slite igjennom en kort del av livet vårt hvor vi høres ut som ustemte sekkepiper!

5921976[/snapback]

 

En kort del? Jeg har hørt ut som en nasal, ustemt sekkepipe hele livet og har dermed aldri merket at jeg kom i stemmeskifte. Stop whining. :wee:

Lenke til kommentar
Først blir du sint og gretten over alt og alle, og kviser popper opp i trynet ditt. Deretter får du enorme muskel kramper i magen/ryggen, altså musklene som befinner seg rundt livmoren. Du blir bare mer og mer forbanna, og finner ut at det er på tide å stappe en tampong oppi, før buksene dine blir fulle av blod. De første to dagene må du skifte jævlig ofte, og sove med nattbind, noe som ikke er særlig gøy. Alt dette en gang i måneden, bare for at vi skal kunne reprodusere.

5921948[/snapback]

 

ja men hørtes da ille ut...glad jeg ikke går gjennom no sånt...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...