Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Guns'n'Roses, da, gitt.. HAdde jo vært fett om Slash var med, men likevel, et band bør ha en frontfigur slik at om et bandmedlem går fra sans og samling, detter ikke hele bandet, eller fangruppen, fra hverandre. Se på Alice Cooper, han har hatt sykt masse forskjellige bandmedlemmer, men holder fremdeles koken. Var på konsert i fjor sommer, phett :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har jeg ryddet rommet, og det ser ålreit nok ut her. Tenker jeg skal se en film i kveld, er bare ikke helt sikker på hvilken.

5920170[/snapback]

 

Se "Alien-Quadrilogy" :thumbup:

står her i hylla :) kjempebra filmer :yes:

5920177[/snapback]

Er filmer som går ann å se når man er full for da svetter man litt i det minste.

 

Fikk Pi fra play.com for noen dager siden, tror jeg skal de den jeg når jeg kommer hjem :)

Lenke til kommentar

ta en "asiatermaraton" :p pappa og stemora mi har hekta på asiatiske grøsserfilmer :D . har:The ring:0, 1 og 2 på japansk,The Grudge 1 og 2 på Japansk,Dark water er kjempebra grøsserfilm :) .Wishing stairs er et eksempel på at Sør-Korea henger seg på grøsserlasset :thumbup: .

 

The Grugde 2 på japansk er dritbra :thumbup: mye bedre enn de crappy, amerikanske etterlignerne...sovna på sofaen av den amerikanske versjonen av The grudge :!:

 

Blair witch project er en klassiker.

jeg kan ramse opp i evigheter :p ser flere grøsserfilmer hver helg, de samler på grøsserfilmer :!:

Lenke til kommentar

Fy faen for noe dritt Apple er!

 

Jeg sendte inn min iPod til erstatning 26 juli i fjor, fikk da ny tilbake 1 august. Nå har jeg fått feil på nytt, og skulle sende den inn... Hva tror dere jeg ser? Jo, garantien på iPoden min har gått ut! Det er for faen samme garanti på den nye iPoden som på den gamle, dvs de går ut samtidig! Jeg kjøpte den forrige iPoden 25. Mars 2005. Garantien går da ut et år etter på, greit nok. Men jeg burde da for faen få garanti som teller fra jeg fikk den nye iPoden, ikke da jeg kjøpte den gamle?

 

FAEN!

Lenke til kommentar
Fy faen for noe dritt Apple er!

 

Jeg sendte inn min iPod til erstatning 26 juli i fjor, fikk da ny tilbake 1 august. Nå har jeg fått feil på nytt, og skulle sende den inn... Hva tror dere jeg ser? Jo, garantien på iPoden min har gått ut! Det er for faen samme garanti på den nye iPoden som på den gamle, dvs de går ut samtidig! Jeg kjøpte den forrige iPoden 25. Mars 2005. Garantien går da ut et år etter på, greit nok. Men jeg burde da for faen få garanti som teller fra jeg fikk den nye iPoden, ikke da jeg kjøpte den gamle?

 

FAEN!

5920246[/snapback]

Nei du, det er jo ganske innlysende at du ikke bare kan fortsette på ny og ny garanti fordi de har måttet skifte ut produktet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...