Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

nettopp løpt 5 km. 2,5 km oppoverbakke, så 2,5 km nedoverbakke hjem igjen :)

så en times styrketrening mens jeg har sett på Metallica DvD.

jeg har ekstremt lyst til å dra på Metallica-konsert snart :cry:

Metallica-Live at San Diego er helt utrolig bra. alle må sette den opp på "ting å gjøre før jeg dør"-lista si :thumbup:

sykt bra.

 

men nå etter en hard treningsøkt er det snart eplekake :D

 

EDIT: Leif-invasjon.

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åh, er trøtt av å ha bare single venninner nå. Tekstmelding hver jææævla fredag og lørdag: "Keen på byen? Vors hos meg!". De gjør ikke annet enn å dra på byen og jeg er så møkk lei - fått det helt opp i halsen. GIDDER IKKE.

5919605[/snapback]

 

Slike venninner kunne jeg tenkt meg å hatt.. iallefall en helg i mnd.. En ting med single venninder er at det er GØRR å gå på byen med de hvis man har type selv! De finner seg alltid en fyr å henge på, kline med, og danse tett intill, mens jeg sitter som en fjomp å holder veska i ett mørkt hjørne..

 

Venninner med type derimot er kult, for de er med på dansegulvet og danser :)

Lenke til kommentar
Nei, nå drar jeg på joggetur. God påske!

5919616[/snapback]

Hadde jeg bare hatt din viljestyrke... :p

God påske

5919644[/snapback]

 

Man trenger ikke noe særlig viljestyrke for å ta en joggetur da:P

 

Viljestyrke kan man snakke om når man har trent og spist sunnt over en lengre periode :)

5919656[/snapback]

Jada var da sunn som bare det jeg. Gått litt over stokk og stein nå men. Snøen sin skyld. Detta ordner seg når det blir bra føre :w00t:

Lenke til kommentar
Masse mennesker på SATS i dag... Var slettes ikke alene ihvertfall. FIkk hold... Og løp bare 5 kilometer... Fikk litt dårlig samvittighet, men det er vel påske...

5919674[/snapback]

 

Bare 5?? Shame on you! Nå kan du vel hverken spise middag eller kvelds ? :dontgetit:

5919687[/snapback]

Rolig. Han ville ikke gjort det uansett.

Lenke til kommentar
Nei, nå drar jeg på joggetur. God påske!

5919616[/snapback]

Hadde jeg bare hatt din viljestyrke... :p

God påske

5919644[/snapback]

 

Man trenger ikke noe særlig viljestyrke for å ta en joggetur da:P

 

Viljestyrke kan man snakke om når man har trent og spist sunnt over en lengre periode :)

5919656[/snapback]

 

Jeg må få et bedre kosthold :p

trene gjør jeg regelmessig, løp 5 km og styrketrening i sta, men nå skal jeg spise eplekake :D

Lenke til kommentar
Masse mennesker på SATS i dag... Var slettes ikke alene ihvertfall. FIkk hold... Og løp bare 5 kilometer... Fikk litt dårlig samvittighet, men det er vel påske...

5919674[/snapback]

 

Bare 5?? Shame on you! Nå kan du vel hverken spise middag eller kvelds ? :dontgetit:

5919687[/snapback]

Rolig. Han ville ikke gjort det uansett.

5919691[/snapback]

Her det formell dinner i kveld, og jeg må vel spise litt da jo. Ta det helt med ro.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...