Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tough guy

You scored 75% masculine, 82% athletic, 45% exotic, and 43% refined!

 

You love men, you love testosterone and you know it. You like a bad-ass man who knows what he wants. He isn't what you might bring home to mom but I don't think it really matters - he's hot! Someone like.....Vin Diesel. But let's face it, the whole point of this was to look at a bunch of hot guys. If you liked what you saw, please rate my test!

 

Gah, eg e primitiv :dontgetit::blush: men rawr vin diesel e yummy :love:

Lenke til kommentar

Exotic bad-ass

 

You scored 55% masculine, 52% athletic, 63% exotic, and 50% refined!

You want everything in a man at the same time! Masculine, built like a Greek god, exotic and mysterious and even some bad-ass in there too. I think you would really like Freddy Ljungberg, the Swedish Calvin Klein model. He's the guy on the right. But let's face it, the whole point of this was to look at a bunch of hot guys. If you liked what you saw, please rate my test!

 

 

Det stemmer ganske bra, men jeg er ingen fan av men i hvite truser.

Endret av Skilpadde
Lenke til kommentar
wassup med han duden med de svære høytalerne?

spiller han liste-pop eller liker du musikken han spiller?

5919166[/snapback]

Han som satt bak meg? Han spiller faktisk ganske bra musikk når han er der. Jeg skjønner det ikke. Han har med TV, data, xbox, xbox 360 og store høytalere på sine to plasser, men han er nesten ikke på plassen sin. :hm:

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
wassup med han duden med de svære høytalerne?

spiller han liste-pop eller liker du musikken han spiller?

5919166[/snapback]

Han som satt bak meg? Han spiller faktisk ganske bra musikk når han er der. Jeg skjønner det ikke. Han har med TV, data, xbox, xbox 360 og store høytalere på sine to plasser, men han er nesten ikke på plassen sin. :hm:

5919181[/snapback]

:lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...