Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Saken er at Cre8ive sa utrolig mye stygt, og at folk derfor ble irriterte på henne.

 

Jeg skylder henne iallefall ikke en undskyldning

5918862[/snapback]

 

Skjønner... (Genial signatur!)

Men hun bør allikevel ikke føle seg utestengt eller noe. Da er det noe som er feil her. Det e'kke no kosli. :cry:

 

EDIT:

Ikke at jeg har så mye med det å gjøre. Men Cre8ive var vel endel yngre enn de fleste her. Kanskje noe med det og gjøre.

Det er jeg også. Skal dere bare kunne "fryse meg ut" (Blir litt teit dette, men dere skjønner hva jeg mener :p) pga. det?

Endret av Silje:
Lenke til kommentar

Testen:

Cute & Small Boobs (22% Big Boobs, 45% Big Ass, 84% Cute)

"You show an attraction to smaller breasts, larger asses, and sexier composure than others who've taken the test. "

 

Note that because you scored small on breasts but large on ass size, it might appear you like girls bottom heavy. That's probably not the case. What's more likely is that you notice curvy, voluptuous butts, and you don't like big, fake boobs. Big real boobs are even worse because of the sag.

 

Så slik var det

 

 

Jeg er litt enig med fredrikrb angående folk som ikke blir bra mottatt, men husker selv tilbake til den gang jeg ble mottatt med kalde armer. Ikke spesiellt hyggelig, men det er ikke noe å syte over.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Saken er at Cre8ive sa utrolig mye stygt, og at folk derfor ble irriterte på henne.

 

Jeg skylder henne iallefall ikke en undskyldning

5918862[/snapback]

 

Skjønner... (Genial signatur!)

Men hun bør allikevel ikke føle seg utestengt eller noe. Da er det noe som er feil her. Det e'kke no kosli. :cry:

 

EDIT:

Ikke at jeg har så mye med det å gjøre. Men Cre8ive var vel endel yngre enn de fleste her. Kanskje noe med det og gjøre.

Det er jeg også. Skal dere bare kunne "fryse meg ut" (Blir litt teit dette, men dere skjønner hva jeg mener :p) pga. det?

5918874[/snapback]

 

Ingen som har fryst ut noen her, og hun er selvfølgelig velkommen til å komme tilbake når som helst. Hvis hun klarer å la være å snakke nedlatende til de andre jentene her inne går det nok så bra skal du se :)

Lenke til kommentar
Ingen som har fryst ut noen her, og hun er selvfølgelig velkommen til å komme tilbake når som helst. Hvis hun klarer å la være å snakke nedlatende til de andre jentene her inne går det nok så bra skal du se :)

 

Håper hun kommer tilbake, stakkars.. (SElv om det sikkert var mye hennes egen feil) :)

Lenke til kommentar

Testmessig:

Skinny and Sexy

Raw score: 40% Big Breasts, 40% Big Ass, and 52% Cute

 

Note that you scored low on both breast and ass size. This means you appreciate thinner, harder bodies. You are most likely to appreciate a super-model. Relatively, you are less attracted to round, soft, sloppy women.

 

Recommended Celebrities: Kate Moss and Kate Moss, but 'em post-coke-binge for a cheaper date.

 

Så.. Noen søte norske supermodeller som går på kokain? :p

Lenke til kommentar
Hvis hun Cre38tive ikke kommer tilbake pga noe noen jenter her på forum har sakt, så er det noen som skylder henne en unnskyldning... (Selv om jeg ikke kjenner til saken da...) Men dette bør være et forum der vi trives og er greie mot hverandre. Ikke så mye drittkasting. Det er kjipt hvis det er så dårlig miljø her at folk stikker av!

5918836[/snapback]

Joda, men hvis man ikke tåler kritikk i begynnelsen skal man bare drite og dra, akkurat hva hun gjorde :)

 

 

Problemet, sånn jeg ser det, er at det er for mange folk her, så når noen klarer å luke ut de råtne eplene er det bare fint.

5918849[/snapback]

Kunne nesten ikke vært mer enig ;)

 

 

Ikke at jeg har så mye med det å gjøre. Men Cre8ive var vel endel yngre enn de fleste her. Kanskje noe med det og gjøre.

5918873[/snapback]

Hun var 14 år, det er så absolutt gjennomsnittet for forumet ;) Riktignok ikke på den kvinnelige siden, but still :)

 

Skilpadde: Skift tilbake da :cry:

 

Skillpadde

:love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...