Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Haha ja det kan du si.. Er ikke vant med å få slike raseriutbrudd utover meg, særlig sidren jeg ikke hadde gjort en dritt. Men noen er vere enn andre..

 

18-20 var de vel ca. hmm 16-18? ja, mer passe det tror jeg

5918550[/snapback]

Hadde de ingen grunn til å gjøre det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk for det :) Er jeg moden forresten? Virker jeg moden?

 

Action er det bare når du er her søt-nos :) Hadde ikke du vært her i natt, hadde vi neppe hatt en chick fight, ei heller med cre8ive :!:

 

Du må ikke glemme at det er fire store faktorer som teller inn når det er stille på forumet:

 

1. Jeg har knekt en arm

2. Det er TG

3. Det er ferie

4. Det er "tidlig"

 

 

Har du knekt en arm ? :dontgetit:

 

Det er iallefall ferie, tidlig og TG...

 

Og zappza, nå smisker du bare ;)

 

Og joda, du virker moden *smisketilbake* Det er mange her inne som virker som voksne/modne folk helt til jeg ser bilde av de i RPP og blir tvunget til å innse at de bare er barn :tease:

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
Haha ja det kan du si.. Er ikke vant med å få slike raseriutbrudd utover meg, særlig sidren jeg ikke hadde gjort en dritt. Men noen er vere enn andre..

 

18-20 var de vel ca. hmm 16-18? ja, mer passe det tror jeg

5918550[/snapback]

Hadde de ingen grunn til å gjøre det?

5918558[/snapback]

nope. Jeg er en snill gutt. Alle du spør kan gå god for det :p Men nei, gjorde faktisk ingenting. Det kom fra ingensteds. Dere jenter altså

Lenke til kommentar

Takk for det :) Er jeg moden forresten? Virker jeg moden?

 

Action er det bare når du er her søt-nos :) Hadde ikke du vært her i natt, hadde vi neppe hatt en chick fight, ei heller med cre8ive :!:

 

Du må ikke glemme at det er fire store faktorer som teller inn når det er stille på forumet:

 

1. Jeg har knekt en arm

2. Det er TG

3. Det er ferie

4. Det er "tidlig"

 

 

Har du knekt en arm ? :dontgetit:

 

Det er iallefall ferie, tidlig og TG...

 

Og zappza, nå smisker du bare ;)

 

Og joda, du virker moden *smisketilbake* Det er mange her inne som virker som voksne/modne folk helt til jeg ser bilde av de i RPP og blir tvunget til å innse at de bare er barn :tease:

5918559[/snapback]

Et stk arm er knekt ja :) Selve bruddet er bare fint, men nervene til hånda gikk dukken, så jeg kan ikke løfte armen, håndledddet eller fingrene :(

 

Smiske? Jeg? Neeei :whistle:

 

RPP? *poste*

:innocent:

Lenke til kommentar
Et stk arm er knekt ja :) Selve bruddet er bare fint, men nervene til hånda gikk dukken, så jeg kan ikke løfte armen, håndledddet eller fingrene :(

 

5918578[/snapback]

Æææææ! Blir du bra, da?

Har faktisk aldri brukket noe.. Hvordan kjennes det ut?

 

Te er en fin ting.

 

nope. Jeg er en snill gutt. Alle du spør kan gå god for det :p Men nei, gjorde faktisk ingenting. Det kom fra ingensteds. Dere jenter altså

5918575[/snapback]

Jenter er skumle dyr. ^^;

Endret av Ronja
Lenke til kommentar
Æææææ! Blir du bra, da?

Har faktisk aldri brukket noe.. Hvordan kjennes det ut?

Den skal bli helt bra i løpet av 4 mnd i følge legene, hvis den ikke har blitt _ganske_ mye bedre etter 2mnd må jeg operere. DET vil jeg ikke :cry:

 

Det gjør veldig vondt den første uka, men jeg fikk smertestillende med tvang (jeg ville ikke ha) så jeg kjente ikke så mye :)

 

Det absolutt verste var at jeg hørte når benet knakk, smertene var ingenting, de kunne jeg bite i meg. Jeg har stor smertetåleranse ;)

Lenke til kommentar
xD

Jeg mener sånn.. kjenner man virkelig at noe brekker, eller er det bare en intens smerte?

5918679[/snapback]

Man kjenner det er brukket ja, jeg har ingen kontroll over venstre armen, og da jeg knakk den var det akkurat som den var helt borte, og den bare hang å dinglet rett ned. Sånn det er nå så kjenner jeg ikke at armen er brukket, men det gjør vondt når jeg tar av bandasjen :) Det verste for meg er at jeg ikke har kontroll over armen, kunne gjerne hatt mye større smerter så lenge jeg hadde hatt kontroll over armen, om så bare litt

;)

Lenke til kommentar
Høhøhø!

 

Det som er viktigst for meg når jeg velger meg jente er: 48% store pupper, 65% fin rumpe, 75% søt

 

Stemmer bra jo ^^

 

http://www.okcupid.com/tests/take?testid=1...893200295081418

5918158[/snapback]

Stemmer her også faktisk.

 

 

Curvy and Naughty

Raw score: 48% Big Breasts, 59% Big Ass, and 52% Cute!

 

Note that you like women overall curvier than average.
:dribble:

 

My third variable, "cuteness" is a mostly objective measure of how innocent a given model looked. It's determined by a combination of a lot of factors: lack of dark eye makeup, facial expression, posture, etc. If you scored high on that variable, you are either really nice OR you're into deflowering teens.
:wow::innocent:
Lenke til kommentar

Hvis hun Cre8tive ikke kommer tilbake pga noe noen jenter her på forum har sakt, så er det noen som skylder henne en unnskyldning... (Selv om jeg ikke kjenner til saken da...) Men dette bør være et forum der vi trives og er greie mot hverandre. Ikke så mye drittkasting. Det er kjipt hvis det er så dårlig miljø her at folk stikker av!

 

EDIT: skrivefeil

Endret av Silje:
Lenke til kommentar
Hvis hun Cre38tive ikke kommer tilbake pga noe noen jenter her på forum har sakt, så er det noen som skylder henne en unnskyldning... (Selv om jeg ikke kjenner til saken da...) Men dette bør være et forum der vi trives og er greie mot hverandre. Ikke så mye drittkasting. Det er kjipt hvis det er så dårlig miljø her at folk stikker av!

5918836[/snapback]

 

Problemet, sånn jeg ser det, er at det er for mange folk her, så når noen klarer å luke ut de råtne eplene er det bare fint.

Lenke til kommentar
Hvis hun Cre38tive ikke kommer tilbake pga noe noen jenter her på forum har sakt, så er det noen som skylder henne en unnskyldning... (Selv om jeg ikke kjenner til saken da...) Men dette bør være et forum der vi trives og er greie mot hverandre. Ikke så mye drittkasting. Det er kjipt hvis det er så dårlig miljø her at folk stikker av!

 

EDIT: skrivefeil

5918836[/snapback]

 

Saken er at Cre8ive sa utrolig mye stygt, og at folk derfor ble irriterte på henne.

 

Jeg skylder henne iallefall ikke en undskyldning

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...