Fredrik Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Sverige høres riktig ut, ja. Eventuelt Russland/Finland. Endret 14. april 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 Hvordan lager man nye sider på ikkepedia? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 auauauuaau. Jeg hater å være nearly blind, øynene er helt rødsprengte. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Litt teit opplegg der. http://www.ikkepedia.net/index.php?title=S...TEL&action=edit F.eks. Må mase på Ueland om å fikse at man kan lage ny artikkel om man søker opp. --- Ananas, jeg hater å være halvblind. Hah! Endret 14. april 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 Begynte litt på Danmark, men tror jeg har for dårlig humor til at jeg gidder å fortsette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 Dette var ikke positivt. Freidig som jeg er gikk jeg ut i stavanger, og følte meg på g med samtlige som var ute. Ser ei som jeg tok med meg hjem for lenge siden. Hun var deilig da, men enda deiligere nå. Jeg spør pent om jeg kan snakke med henne litt (det var litt tøm, røm og gløm-stemning når hun var med meg hjem), men hun bare ser på meg i 2 sec og sier "NEI". Fra det tidspunkt forsvant alt jeg har av selvtillit og den kommer aldri tilbake. Heftig fyllepost, ignorer alle feil. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 Dette var ikke positivt. Freidig som jeg er gikk jeg ut i stavanger, og følte meg på g med samtlige som var ute. Ser ei som jeg tok med meg hjem for lenge siden. Hun var deilig da, men enda deiligere nå. Jeg spør pent om jeg kan snakke med henne litt (det var litt tøm, røm og gløm-stemning når hun var med meg hjem), men hun bare ser på meg i 2 sec og sier "NEI". Fra det tidspunkt forsvant alt jeg har av selvtillit og den kommer aldri tilbake. Heftig fyllepost, ignorer alle feil. 5917710[/snapback] Huff, hørtes ikke mye hyggelig ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 Det var helt jævlig. Jeg skal aldri ha one night stands igjen. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 Dette var ikke positivt. Freidig som jeg er gikk jeg ut i stavanger, og følte meg på g med samtlige som var ute. Ser ei som jeg tok med meg hjem for lenge siden. Hun var deilig da, men enda deiligere nå. Jeg spør pent om jeg kan snakke med henne litt (det var litt tøm, røm og gløm-stemning når hun var med meg hjem), men hun bare ser på meg i 2 sec og sier "NEI". Fra det tidspunkt forsvant alt jeg har av selvtillit og den kommer aldri tilbake. Heftig fyllepost, ignorer alle feil. 5917710[/snapback] Selvdikta ord? Eller er det bare jeg som ikke er helt oppdatert? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 gløm = glem. Det bare rimer på min dialekt. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 Onenightstands er en kunst. Det gjelder å være snill dagene derpå Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 gløm = glem. Det bare rimer på min dialekt. 5917732[/snapback] Har faktisk ganske så lik dialekt som deg (vil jeg tro). Men forstod alikevel ikke de uttrykkene. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 Har 5 klipp jeg skal ligge ned på en DVD. Alle er gjort om til DVD-Kompatibel MPEG Codec. Jeg tror Nero 7 funker bra, til å lage DVD FILM med egen Meny. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 Bah, jeg er så dumsnill til tider. Kjørte min søster og hennes kompiser på fest 5 mil unna der vi bor. Da vi var framme kjørte jeg ned igjen og kjørte opp for å hente de 2 timer senere. Da ringer noen gamle kjente + 1 kompis om jeg er sjåfør for de var på samme plass og hadde ikke sjåfør tilbake(tullingene fikk sjåfør til festen og gamblet på at de fant en plass å kræsje i). Kjører søster&co hjem og kjører tilbake til festen igjen for å hente kompisen min + gamle kjente. Når vi kommer hjem igjen stikker alle de gamle kjente ut av bilen uten å så mye som tenke på betaling, men heldigvis så tilbød kompisen min å betale 100kr diesel. Så i natt har jeg kjørt 30mil, min søsters bil er mange liter diesel fattigere og lommeboken min er like tynn... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 Jeg kjørte i ca. 1 time sist helg og tjente 500 kroner på det. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 Onenightstands er en kunst. Det gjelder å være snill dagene derpå 5917733[/snapback] Hvorfor det? Man har jo oppnådd det man er ute etter uansett? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 God morgen. Nå har jeg sovi 7 - 8 gode timer Men hva i hælvette er den forbanna shitlyden som kommer hele tida? enda folk klager spiller de den. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 God morgen. 5917857[/snapback] God morgen, ja. Da har jeg sovet i seks timer og prøver å kickstarte med litt bomba. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 Da voknet jeg også.. pgade stygge trance musikken de måtte spille så høyt i sta.. like ved der jeg lå å sov.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg