Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Dette var ikke positivt. Freidig som jeg er gikk jeg ut i stavanger, og følte meg på g med samtlige som var ute. Ser ei som jeg tok med meg hjem for lenge siden. Hun var deilig da, men enda deiligere nå. Jeg spør pent om jeg kan snakke med henne litt (det var litt tøm, røm og gløm-stemning når hun var med meg hjem), men hun bare ser på meg i 2 sec og sier "NEI". Fra det tidspunkt forsvant alt jeg har av selvtillit og den kommer aldri tilbake. Heftig fyllepost, ignorer alle feil.

Lenke til kommentar
Dette var ikke positivt. Freidig som jeg er gikk jeg ut i stavanger, og følte meg på g med samtlige som var ute. Ser ei som jeg tok med meg hjem for lenge siden. Hun var deilig da, men enda deiligere nå. Jeg spør pent om jeg kan snakke med henne litt (det var litt tøm, røm og gløm-stemning når hun var med meg hjem), men hun bare ser på meg i 2 sec og sier "NEI". Fra det tidspunkt forsvant alt jeg har av selvtillit og den kommer aldri tilbake. Heftig fyllepost, ignorer alle feil.

5917710[/snapback]

Huff, hørtes ikke mye hyggelig ut. :(

Lenke til kommentar
Dette var ikke positivt. Freidig som jeg er gikk jeg ut i stavanger, og følte meg på g med samtlige som var ute. Ser ei som jeg tok med meg hjem for lenge siden. Hun var deilig da, men enda deiligere nå. Jeg spør pent om jeg kan snakke med henne litt (det var litt tøm, røm og gløm-stemning når hun var med meg hjem), men hun bare ser på meg i 2 sec og sier "NEI". Fra det tidspunkt forsvant alt jeg har av selvtillit og den kommer aldri tilbake. Heftig fyllepost, ignorer alle feil.

5917710[/snapback]

Selvdikta ord? Eller er det bare jeg som ikke er helt oppdatert? :p

Lenke til kommentar

Bah, jeg er så dumsnill til tider. Kjørte min søster og hennes kompiser på fest 5 mil unna der vi bor. Da vi var framme kjørte jeg ned igjen og kjørte opp for å hente de 2 timer senere. Da ringer noen gamle kjente + 1 kompis om jeg er sjåfør for de var på samme plass og hadde ikke sjåfør tilbake(tullingene fikk sjåfør til festen og gamblet på at de fant en plass å kræsje i). Kjører søster&co hjem og kjører tilbake til festen igjen for å hente kompisen min + gamle kjente. Når vi kommer hjem igjen stikker alle de gamle kjente ut av bilen uten å så mye som tenke på betaling, men heldigvis så tilbød kompisen min å betale 100kr diesel.

 

Så i natt har jeg kjørt 30mil, min søsters bil er mange liter diesel fattigere og lommeboken min er like tynn... :mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...