Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

først å fremst var de der for å unngå masse klaging, men dere har jo rotta dere sammen så hva faen har det å si!!

5917633[/snapback]

Blir bare mer klaging når du griner over at vi kommenterer dine latterlige (motangrep). Og ingen rotter seg sammen her, du klarer fint å bæsje på leggen uten at vi er nødt til å danne en trio av den grunn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke frekk ment, men hvor sinnsykt mye har du fått i deg PepsiCo?

5917636[/snapback]

ingenting. bare litt sliten etter en del store viktige diskusjoner på MSN

 

men nå er jeg sånn ca. blid igjen. bob sinclair - love generation healer sinne bedre enn noe annet

 

bare litt irritert på deg AnAnAs, du er da ei grei og årleit jente du til vanlig men du var litt hard akkurat nå. håper du ikke blir irritert av dette her og da.

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
bare litt irritert på deg AnAnAs, du er da ei grei og årleit jente du til vanlig men du var litt hard akkurat nå. håper du ikke blir irritert av dette her og da.

5917642[/snapback]

Hvor har du fått det fra? At jeg er grei har jeg faktisk aldri hørt før, den var ny. Takk ... tror jeg?

5917651[/snapback]

 

Kan ikke skjønne det selv. Jeg har alltid sett på deg som en grinete bitch uten annen agenda på forumet enn å gjøre andre sinte og lei seg.

Lenke til kommentar
bare litt irritert på deg AnAnAs, du er da ei grei og årleit jente du til vanlig men du var litt hard akkurat nå. håper du ikke blir irritert av dette her og da.

5917642[/snapback]

Hvor har du fått det fra? At jeg er grei har jeg faktisk aldri hørt før, den var ny. Takk ... tror jeg?

5917651[/snapback]

 

Kan ikke skjønne det selv. Jeg har alltid sett på deg som en grinete bitch uten annen agenda på forumet enn å gjøre andre sinte og lei seg.

5917659[/snapback]

Som jeg skulle sagt det selv.

Lenke til kommentar
Kan ikke skjønne det selv. Jeg har alltid sett på deg som en grinete bitch uten annen agenda på forumet enn å gjøre andre sinte og lei seg.

5917659[/snapback]

Åh? Jeg trodde det var din jobb. :p

Har nok ingen leisegere på samvittigheten.

5917663[/snapback]

 

Så jeg bør egentlig føle meg truet? Hm.

 

Et par leisegere har du vel?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...