Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Av en aller annen grunn ser jeg ikke for meg deg som den største damemagneten. Det kan ha noe med den litt creepy utstrålingen din å gjøre.

5917580[/snapback]

My thoughts exactly.

5917583[/snapback]

mer konkret?

ser jeg faen-ikke ut mener dere?

loeve?

AnAnAs?

anyone?

5917588[/snapback]

Det gjør du heller ikke, men jeg var ute etter at du virker som typen som doper ned damer og har sex med de mens de sover.

Lenke til kommentar
Av en aller annen grunn ser jeg ikke for meg deg som den største damemagneten. Det kan ha noe med den litt creepy utstrålingen din å gjøre.

5917580[/snapback]

My thoughts exactly.

5917583[/snapback]

mer konkret?

loeve?

AnAnAs?

anyone?

5917588[/snapback]

Det gjør du heller ikke, men jeg var ute etter at du virker som typen som doper ned damer og har sex med de mens de sover.

5917601[/snapback]

hehe, åja, er ikke sånn asså, har aldri tatt med ibux i senga eller på noen måte presset noen til sex. Bare så det er sagt

takk for svar :D

Lenke til kommentar

5917580[/snapback]

My thoughts exactly.

5917583[/snapback]

mer konkret?

loeve?

AnAnAs?

anyone?

5917588[/snapback]

5917601[/snapback]

hehe, åja, er ikke sånn asså, har aldri tatt med ibux i senga eller på noen måte presset noen til sex. Bare så det er sagt

takk for svar :D

5917608[/snapback]

Hmm.. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Ibux. Du er tydeligvis dopingamatør.

5917611[/snapback]

ibux var ikke snakk om å dope ned, det var snakk om å presse. sier noen at de har hodepine beyr det at dem ikke er klare for sex, ikke vil, har mens +++.

Da kan folk finne på å dra fram no ibux stappe det i kjeften på ho og sette igang. men sånt holder ikke jeg på med. skjønner?

Lenke til kommentar

5917611[/snapback]

ibux var ikke snakk om å dope ned, det var snakk om å presse. sier noen at de har hodepine beyr det at dem ikke er klare for sex, ikke vil, har mens +++.

Da kan folk finne på å dra fram no ibux stappe det i kjeften på ho og sette igang. men sånt holder ikke jeg på med. skjønner?

5917617[/snapback]

Du vet at når jenter klager på at de har hodepine så betyr det at lemmet ditt er alt alt alt alt altfor lite, sant?

Lenke til kommentar

5917611[/snapback]

5917617[/snapback]

Du vet at når jenter klager på at de har hodepine så betyr det at lemmet ditt er alt alt alt alt altfor lite, sant?

5917622[/snapback]

da har vel du fått hørt det :!:

(motangrep)

Lenke til kommentar

5917611[/snapback]

5917617[/snapback]

5917622[/snapback]

da har vel du fått hørt det :!:

(motangrep)

5917624[/snapback]

"He he"

Lenke til kommentar
Du er tydeligvis pressmiddelamatør.

5917618[/snapback]

du er proffisjonell kverrulant

5917623[/snapback]

Korrekt.

Profesjonell.

Kverulant.

Sorry, jeg måtte.

5917625[/snapback]

ARGH!

(motangrep)

5917624[/snapback]

Er de parentesene der i tilfelle vi ikke skjønte at det skulle være et motangrep (et ganske dårlig motangrep, btw)? Isåfall er de virkelig nyttige.

5917626[/snapback]

først å fremst var de der for å unngå masse klaging, men dere har jo rotta dere sammen så hva faen har det å si!!(veldig mange utropstegn)

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...