Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen her som så dokumentaren om mmorpg og rpg spill på nrk?

Ble litt skremt jeg.

Hva var det som var så skremmende? Var det dokumentert at det man ble avhengig av det?

Det artigste var at hun ene moren fant sønnen død fremfor pc'en..

 

Eller, det artigste var at psykologen hadde hjulpet sønnen til å kjøpe pc'en han dauna foran. Og det etter at man hadde funnet ut at "spillgalskapen" hadde sånn noenlunde roet seg ned. Da er man ikke riktig god. Blir som å gi donut til en med overvekt.

Lenke til kommentar
Noen her som så dokumentaren om mmorpg og rpg spill på nrk?

Ble litt skremt jeg.

Så den jeg også... Skumle greier..

Hva da?

Fortell!

Kort fortalt: Folk som ble avhengige av bl.a Everquest fortalte sine historier.. En fyr tok livet sitt. Spillkulturen i Korea er helt vill, en fyr ble hentet fra en nettcafe for at han hadde vært vekke fra familien (merk KONE og barn) i 3 døgn.

Handlet også om at de betalte hjemløse for å gold-farme og item-farme mot betaling, som var at de fikk 3 måltider hver dag og 50 kr timen.

Lenke til kommentar

Jo, en ting til. Lineage er det mest spilte spillet i sør-korea og folk der tar det spillet seriøst, og det var en kar som hadde funnet ut at noen hadde kjøpt items over nettet som var bedre en hans, og han klikket, han dro til Lineage kontoret og kastet gjenstander i veggen og knuste ruter. Og de på Linage kontoret var vant til at dette skjedde... :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har klart det. Jeg har klart å snu døgnrytmen TOTALT. Jeg legger meg kl 20, jeg våkner kl 4. For et mislykket menneske jeg er. Hva er det å finne på kl 4? Spise frokost? Latterlig.

 

Vi har snakket med en college counselor, og hvis jeg klarer å få et gjennomsnitt på 680-700 (ligger på 646 nå) på SAT vil Stanford være innenfor rekkevidde.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...