Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så du på i dag Lars? Gjorde du det, så burde du skifte mening. ;)

 

At du ikke synes hun er pen er greit, men hun sang bra i dag, iallefall den første sangen.

Så på det i dag ja, og HUFF! Så forbanna kjedelig og middelmådig. Revyartister synger bedre enn Tone.

 

Og NEI, hun er IKKE fin! Klarer man ikke å skille mellom en skjønnhet og en oversminket random fra Sogndal?

Lenke til kommentar
tone er brei.

Brei faktisk... :dontgetit: Da må de fleste jenter jeg kjenner være flodhester i dine øyne. :blink:

hehe, kanskje det. :wee:

 

men som jeg forklarte i en annen post her så mente jeg ikke at hun var feit, bare brei.. maskulin kropp liksom. brei over kjakan og skuldra osv.. litt breie armer har hun jo også.

 

men men, det er nå bare min mening. :)

Lenke til kommentar
men som jeg forklarte i en annen post her så mente jeg ikke at hun var feit, bare brei.. maskulin kropp liksom. brei over kjakan og skuldra osv.. litt breie armer har hun jo også.

 

Maskulin kropp, ja. Hmm... Sikker på du ikke har røyket noe shit i dag? :p

Lenke til kommentar
Så på det i dag ja, og HUFF! Så forbanna kjedelig og middelmådig. Revyartister synger bedre enn Tone.

 

Og NEI, hun er IKKE fin! Klarer man ikke å skille mellom en skjønnhet og en oversminket random fra Sogndal?

Ditto.

Så sant, så sant. Jeg skjønner ikke at folk i klassen har Idol-kveld hvor de ser på Idol og stemmer frem favorittene sine. :nei:

Lenke til kommentar

Forøvrig, er det noen som har vært i USA, som har noen plasser å anbefale..?

 

Prøver å overtale de jeg bor med at vi må ta en tur til USA etter sommeren.. Sjekka litt div selskaper, tror det ble rundt 7-8.000 per person for fly og hotell i 10 dager i Los Angeles. Det hadde vært rått. Koster ikke allverden å være lenger, men litt brutalt å skulke skolen så lenge..

 

Har noen peil på billige selskaper som arrangerer turer, evt når på året det er billigst å reise, samt hva som kan være morsomt å oppleve i USA..?

Lenke til kommentar
tone er brei.

Brei faktisk... :dontgetit: Da må de fleste jenter jeg kjenner være flodhester i dine øyne. :blink:

Jeg er flodhest, men ikke, fordi jeg er altfor tynn. Da var det fylla igjen folkens! WEE

 

Soundtrack: Wig Wam - In my dreams

 

:p

 

 

Da stikker 4 stupfulle gutter på fest. Hade folkens =)

 

Jeg blir snill i fylla, derfor er jeg glad i dere alle. :love:

 

 

 

:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...