Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HAHA... ikke prøv en gang å ta folk her inne seriøst.  :nei:

5916991[/snapback]

 

eneste stedet man kan ta folk serriøst i OT-Baren er deppetråden og kjærlighetstråden...

5917048[/snapback]

 

Jepp, sa det til damen på MSN.

De tråden er virkelig "fine", eller gode. :p

 

Der er folk hyggelige, ærlige og oppriktige.

(Dårlig erfaring med LarsP tough)

5917063[/snapback]

 

LarsP er han ensome i klasserommet som plutselig blir "the man" når han sitter bak tastaturet. Tragisk... Heldigvis så lærer man å ignorere tullinger som han etter stund :)

Lenke til kommentar
2) Slutt å bråk jenter. Vi henger på et forum med storsett bare kåte ensome gutter. Vi trenger å holde sammen her. Ps. Dere som sender meg slibrige meldinger, dere vet hvem dere er! Slutt med det..  :mad:

5917085[/snapback]

 

du må ikke glemme at noen av oss ikke er noen spamtroll, men faktisk har et liv og er hyggelige :)

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
*stjele avatarer fra intetanene mennesker* Uhuhu.

5917019[/snapback]

Ikke ta min.

 

Dere som sender meg slibrige meldinger, dere vet hvem dere er! Slutt med det..  :mad:

5917085[/snapback]

Fy, chills. Fy!

5917101[/snapback]

Tihi..

 

Vil noen være min Puz?

5917080[/snapback]

desverre, du har ikke stor nok e-penis (eller rl-penis)

5917119[/snapback]

Har noen lyst til og være min e-pus?

 

Fy faen dere spammer.

Lenke til kommentar
2) Slutt å bråk jenter. Vi henger på et forum med storsett bare kåte ensome gutter. Vi trenger å holde sammen her. Ps. Dere som sender meg slibrige meldinger, dere vet hvem dere er! Slutt med det..  :mad:

5917085[/snapback]

 

du må ikke glemme at noen av oss ikke er noen spamtroll, men faktisk har et liv og er hyggelige :)

5917133[/snapback]

 

Ja... Unnskyld, det finnes seff mange hyggelige gutter ( som deg selv ) på forumet.. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...