Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217

Jeg er Mini mini mini mini pusen til CK=)

 

<3 CK=) <3

 

EDIT: Smak smaken av tap Tomat-Ulf! Self om du har kul avatar. Men CK er min! Nesten... Vel... Nesten, nesten nesten i allefall... :D

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
*drepe pepsiCo*

uhuuu. du lurer faen-ikke pus, med tremus :p

5916967[/snapback]

 

Så.... kreativt :whistle:

5916974[/snapback]

kreativ jeg vettu ;)

 

ikke hat meg for resten av livet er du snill

5916989[/snapback]

 

Jeg er sjelden langsint... en to tre.. kose kose kose :)

5916997[/snapback]

raWr :love:

 

*vente på at chills dør* (ikke vondt ment chills)

Lenke til kommentar
Bare hyggelig... Chills er pusen over alle puser  :love: PepsiCo er backup pusen og Busee er min mini mini mini pus. Så koooos  :love:

5916992[/snapback]

mecry.gif

5916999[/snapback]

 

Eg vet det er trist... men desverre er det ikke alle som når opp. Kanksje en vakker dag så er du på listen oxo. Krysser fingrene for deg vennen.. ;)

Lenke til kommentar
Unnskyld meg, phax? Men nå prøver jeg liksom å sjarmere Eline til sengs selv. Så, om du kan dra den stripete ræva di ut på gangen igjen og vente litt (tar bare et minutt for min del), så blir vi alle fornøyde.

5916993[/snapback]

 

 

hm... Stein saks og papir?

5916998[/snapback]

Kan jeg få henne når hun sover eller er det noen andre som har spurt før?

Lenke til kommentar
Mista vi argumentene våre, gjorde vi?

5916995[/snapback]

Hæ?

Altså, når du drar deg ut på en flørt med din bror, prøver å virke så voksen som overhode mulig, men som faller sammen pga at det er totalt misslykket og når fortsatt prøver å virke voksen så kan jeg få si det jeg mener. Ytringsfrihet, jenta mi. Jeg liker det, og jeg liker å bruke det. Spesielt mot slike fjortisjenter som deg som syns de er sååå kule fordi de får oppmerksomhet fra gutter. Og når den ene gutten er din bror så blir det bare teit og ekkelt. Du er ikke så voksen som du tror. Hvis du innser det, og roer deg litt nå så vil du virke mye mer innbydende, og jeg ville sikkert likt deg hvis du hadde gjort det fra første stund. Men nå er det neppe noe håp for deg.

Lenke til kommentar
Kan jeg få henne når hun sover eller er det noen andre som har spurt før?

5917009[/snapback]

 

nei det er faktisk det vi snakker om nå.

5917015[/snapback]

:hm: Hvis jeg putter sovepiller i grøten hennes sover hun vel litt til. Er det tid til meg da?

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Mista vi argumentene våre, gjorde vi?

5916995[/snapback]

Hæ?

Altså, når du drar deg ut på en flørt med din bror, prøver å virke så voksen som overhode mulig, men som faller sammen pga at det er totalt misslykket og når fortsatt prøver å virke voksen så kan jeg få si det jeg mener. Ytringsfrihet, jenta mi. Jeg liker det, og jeg liker å bruke det. Spesielt mot slike fjortisjenter som deg som syns de er sååå kule fordi de får oppmerksomhet fra gutter. Og når den ene gutten er din bror så blir det bare teit og ekkelt. Du er ikke så voksen som du tror. Hvis du innser det, og roer deg litt nå så vil du virke mye mer innbydende, og jeg ville sikkert likt deg hvis du hadde gjort det fra første stund. Men nå er det neppe noe håp for deg.

5917022[/snapback]

 

Kan jeg bruke EID her? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Bare hyggelig... Chills er pusen over alle puser  :love: PepsiCo er backup pusen og Busee er min mini mini mini pus. Så koooos  :love:

5916992[/snapback]

mecry.gif

5916999[/snapback]

du kan være backup-pusen min, eller mini mini mini-pus hvis du vil det

5917011[/snapback]

 

Kan eg være mini backup pusen din? :innocent:

5917016[/snapback]

[Lys Behagelig barnestemme]

Du kan få være min pus hvis du vil....

[/lys behagelig barnestemme]

Lenke til kommentar
Unnskyld meg, phax? Men nå prøver jeg liksom å sjarmere Eline til sengs selv. Så, om du kan dra den stripete ræva di ut på gangen igjen og vente litt (tar bare et minutt for min del), så blir vi alle fornøyde.

5916993[/snapback]

 

 

hm... Stein saks og papir?

5916998[/snapback]

 

Sorry, her må du bare vike.

Lenke til kommentar
Mista vi argumentene våre, gjorde vi?

5916995[/snapback]

Hæ?

Altså, når du drar deg ut på en flørt med din bror, prøver å virke så voksen som overhode mulig, men som faller sammen pga at det er totalt misslykket og når fortsatt prøver å virke voksen så kan jeg få si det jeg mener. Ytringsfrihet, jenta mi. Jeg liker det, og jeg liker å bruke det. Spesielt mot slike fjortisjenter som deg som syns de er sååå kule fordi de får oppmerksomhet fra gutter. Og når den ene gutten er din bror så blir det bare teit og ekkelt. Du er ikke så voksen som du tror. Hvis du innser det, og roer deg litt nå så vil du virke mye mer innbydende, og jeg ville sikkert likt deg hvis du hadde gjort det fra første stund. Men nå er det neppe noe håp for deg.

5917022[/snapback]

 

Kan jeg bruke EID her? :hmm:

5917027[/snapback]

Hvem blir eid av hvem?

Lenke til kommentar
Bare hyggelig... Chills er pusen over alle puser  :love: PepsiCo er backup pusen og Busee er min mini mini mini pus. Så koooos  :love:

5916992[/snapback]

mecry.gif

5916999[/snapback]

du kan være backup-pusen min, eller mini mini mini-pus hvis du vil det

5917011[/snapback]

 

Kan eg være mini backup pusen din? :innocent:

5917016[/snapback]

Du er herved Backup-KozePuz

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...