Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Busee og Silje:, sikker på at dere er søsken? Syns dere flørter verre en 2 nyforelskede tenåringer jeg...

5916748[/snapback]

 

Helt vanlig i Namsos det.

5916779[/snapback]

Aaa... I see... Men Silje og Busee, skjønner dere.. Dere er jo i den alderen hvor søsken kjærligheten dras litt langt. Lykke til med inavl

5916798[/snapback]

er det rart. blir ofte sånn når man vokser opp med DDE-musikk på stereo'n fra morran te kvelds

Lenke til kommentar

Søsken er morsomme dyr :!:

Oi.. *sose rundt* Jeg er trøtt, men får ikke lov til å sove.

Smerten.

Jeg trodde du var eldre enn 15, damen! mer sånn.. 18. I alle fall utfra bildet.. Aldri døm noen etter pæshonliheten. :p

 

Jeg har sett verdens sÆreste film. en het noe rart og var teit. Noen andre som har sett den?

Lenke til kommentar

mamma og pappa er skilt, men begge er gift på nytt med 3 barn med ny gifte"person"( :p ).

disse er i 4.klasse,3.klasse og 1.klasse, samme alder på begge sider faktisk.

noen dager får jeg bare lyst til å hoppe fra terrassen, de er plagsomme...

de kan gjøre Mary Poppins til barnemorder, det er helt jævlige :no:

håper de vokser det av seg snart, ellers flytter jeg før jeg blir ferdig med VGS :nei:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Busee og Silje:, sikker på at dere er søsken? Syns dere flørter verre en 2 nyforelskede tenåringer jeg...

5916748[/snapback]

 

Helt vanlig i Namsos det.

5916779[/snapback]

Aaa... I see... Men Silje og Busee, skjønner dere.. Dere er jo i den alderen hvor søsken kjærligheten dras litt langt. Lykke til med inavl

5916798[/snapback]

er det rart. blir ofte sånn når man vokser opp med DDE-musikk på stereo'n fra morran te kvelds

5916812[/snapback]

Ah... Bjarne Brønbo og Co... Det var minner det. Har aldri hatt stør glede av å drepe noen. Dog det var en drøm... Så når jeg vokna skled jeg inne i stille gråt.

Lenke til kommentar
Eline, synes du? Det funket liksom aldri på deg.

5916815[/snapback]

Jeg var vel ikke rips, var jeg vel, ey?

 

Dere er syke, syke folk....

5916822[/snapback]

Hahahaha, det smalt virkelig fra rett kjeft. Du og din bror tror jeg er de som er syke her. Dere spammer jo mer enn Fredrik jo! Og det at dere konstant svarer på hverandres poster sier vel litt om dere?

Lenke til kommentar
Jeg har sett verdens sÆreste film. en het noe rart og var teit. Noen andre som har sett den?

5916839[/snapback]

 

Gang.me.Bang.me.9.XXX.DVDRiP.XviD-WW? ja den så jeg igår. syns egentlig den var bra jeg. likte kameraføringen og bildebruken. mange flotte scener. spesiellt slutten, selv om det var litt grisete.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...