Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

hva skjer hvis man spiser mye Ritalin?

en i klassen hadde med på skolen en gang..

5916704[/snapback]

 

For å være ærlig vet jeg ikke hva det er engang. Pille? :p Har omtrent ikke spist en pille i hele mitt liv. Har neste ikke vært sjuk heller. Har ikke peiling på sykdom og medisin. Det interesserer meg ikke heller. Meg jeg vet at det er farlig å bli kald på korsryggen. Det har venninna mi sakt. Og hun skal bli lege. Helt sant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Overdosering/Forgiftning: Symptomer: Skyldes hovedsakelig overstimulering av CNS og det sympatiske nervesystemet. Neurologiske effekter: Hodepine, hyperaktivitet, agitasjon, hallusinasjoner, forviring, delirium, eufori, letargi, skjelvinger, hyperrefleksi, kramper (som kan etterfølges av koma). Kardiovaskulære effekter: Takykardi, palpitasjoner, hypertensjon, arytmier. Andre effekter: Mydriasis, hypertermi, svetting, «flushing», takypné, brekninger, tørre slimhinner. Behandling: Ved overdosering med kapsler med modifisert frisetting bør det tas hensyn til at den andre dosen metylfenidat frigis ca. 4 timer etter inntak. Symptomatisk behandling. Ha beredskap for behandling av hypertensjon, arytmier, hypertermi og kramper. Pasienten beskyttes mot selvskading, samt mot ytre stimuli som kan forverre symptomer på eksisterende overstimulering. Ventrikkeltømming og medisinsk kull bør vurderes. Effekt av peritoneal- eller hemodialyse er ikke avklart.

Lenke til kommentar
hva skjer hvis man spiser mye Ritalin?

en i klassen hadde med på skolen en gang..

5916704[/snapback]

 

For å være ærlig vet jeg ikke hva det er engang. Pille? :p Har omtrent ikke spist en pille i hele mitt liv. Har neste ikke vært sjuk heller. Har ikke peiling på sykdom og medisin. Det interesserer meg ikke heller. Meg jeg vet at det er farlig å bli kald på korsryggen. Det har venninna mi sakt. Og hun skal bli lege. Helt sant.

5916719[/snapback]

Ritalin er en medesinsk form for speed. Folk med ADHD blir rolige, folk som ikke har det og tar ritalin blir hyper.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

12... BTW, skal ha Iron Maiden - Fear of the Dark og Metallica - Aint my Bitch i min begravelse. Etter som pillene er tomt så er det sikkert ikke lenge til.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

"Ola du er bare et barn.. Du kan ikke bli kåt!"??

 

...Ingen respekt... Ingen respekt... ( Jeg har lengre kuk en jævla hest jo! Drar jeg den så kan jeg drepe flere jøder en hitler med all den spermen! )

Lenke til kommentar
"Ola du er bare et barn.. Du kan ikke bli kåt!"??

 

...Ingen respekt... Ingen respekt... ( Jeg har kortere kuk en jævla maur jo! Drar jeg den så kan jeg drepe flere virus en erna solberg med alt lufttrykket! )

5916745[/snapback]

stakkar liten

*trøste*

 

 

*fixed* :dremel:

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
"Ola du er bare et barn.. Du kan ikke bli kåt!"??

 

...Ingen respekt... Ingen respekt... ( Jeg har lengre kuk en jævla hest jo! Drar jeg den så kan jeg drepe flere jøder en hitler med all den spermen! )

5916745[/snapback]

 

Æsj!

 

 

Busee og Silje:, sikker på at dere er søsken? Syns dere flørter verre en 2 nyforelskede tenåringer jeg...

5916748[/snapback]

 

 

Æsj enda mer!!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Busee og Silje:, sikker på at dere er søsken? Syns dere flørter verre en 2 nyforelskede tenåringer jeg...

5916748[/snapback]

dumb-ass_big_127_thumb.jpg

(ikke ta personelig.)

...Den dumb ass'n er tilfeldig hvis min "søster".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...