Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle typer dans burde være forbudt i gymen...  :ermm:

5916500[/snapback]

Neeeeei! min eneste sjangse til å briljere med koordinasjonsskillsene mine! og å få se fotballidiotene kave noe sjukt. :!:

5916529[/snapback]

fotball skulle vært forbudt i gym det og egentlig, spille fotball gjør man jo hele tiden uansett

Lenke til kommentar

Gym er et teit fag.

Burde hvert litt "kaldere", alle bare jogger 1 time også ferdig.

Styrketrening, jaja alt dette kos.

Men det burde være frivelig, hvor god form du er i har INGEN HELVETES ting med utdannelsen din å gjøre.

 

Så karakter i det faget er overflødig...

Vil heller at fastlegen min kom inn på medisinstudiet for seksere i realfagene, ikke for en sekser i gym. :p

 

Dette kan jeg diskutere om i all evighet og har mye mer på lager men lar det ligge. :cool:

Lenke til kommentar
Alle typer dans burde være forbudt i gymen...  :ermm:

5916500[/snapback]

Neeeeei! min eneste sjangse til å briljere med koordinasjonsskillsene mine! og å få se fotballidiotene kave noe sjukt. :!:

5916529[/snapback]

fotball skulle vært forbudt i gym det og egentlig, spille fotball gjør man jo hele tiden uansett

5916540[/snapback]

 

Hehe.. Ja er noe utrolig deilig med å se de sterkeste guttene i klassen fomle rødmende rundt på gulvet...Men sånn par dans var alltid forfærdelig. Guttene hadde alltid klamme hender, det oset varme av de og det endet alltid med at de tråkket mer på beina mine enn gulvet.. :ermm:

Lenke til kommentar
Alle typer dans burde være forbudt i gymen...  :ermm:

5916500[/snapback]

Neeeeei! min eneste sjangse til å briljere med koordinasjonsskillsene mine! og å få se fotballidiotene kave noe sjukt. :!:

5916529[/snapback]

fotball skulle vært forbudt i gym det og egentlig, spille fotball gjør man jo hele tiden uansett

5916540[/snapback]

pus :love:

 

Edit: grattis Petter. :)

Endret av Seether
Lenke til kommentar
Alle typer dans burde være forbudt i gymen...  :ermm:

5916500[/snapback]

Neeeeei! min eneste sjangse til å briljere med koordinasjonsskillsene mine! og å få se fotballidiotene kave noe sjukt. :!:

5916529[/snapback]

fotball skulle vært forbudt i gym det og egentlig, spille fotball gjør man jo hele tiden uansett

5916540[/snapback]

 

Hehe.. Ja er noe utrolig deilig med å se de sterkeste guttene i klassen fomle rødmende rundt på gulvet...Men sånn par dans var alltid forfærdelig. Guttene hadde alltid klamme hender, det oset varme av de og det endet alltid med at de tråkket mer på beina mine enn gulvet.. :ermm:

5916550[/snapback]

hehe, mange er nok sånn ja. enda verre er de som setter seg ned i et hjørne og er for macho til å danse, enda de går 1vgs

Lenke til kommentar
Alle typer dans burde være forbudt i gymen...  :ermm:

5916500[/snapback]

Neeeeei! min eneste sjangse til å briljere med koordinasjonsskillsene mine! og å få se fotballidiotene kave noe sjukt. :!:

5916529[/snapback]

fotball skulle vært forbudt i gym det og egentlig, spille fotball gjør man jo hele tiden uansett

5916540[/snapback]

pus :love:

5916566[/snapback]

raWr *koseknurre* :love:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Kjeder meg. Sier litt at jeg spiller Lame-Boy... Spill poketmon blå verson.

 

 

 

 

Charmander ble til Chamelion i level 16! WOOT!

 

EDIT: Navnene ble ikke rett...

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...