Bertelsen Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Faen, den dagen jeg teller kalorier skyt meg. Uansett, kroppen styrer det selv, med mindre du spiser ekstremt mye kalorier, så man slipper egentlig å tenke på det.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 *snip* Tror nok hvis du fortsetter med denne holdningen kommer du langt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Har vært i danmark hos noen venner og gikk til en diatist som eg hørte hadde peiling. Anyways er veldig fornøyd med framskrittet og klarer det fint men sliter bigtime i helgene. Nå spiser eg for å leve og ikke lever for å spise. Anyways pumper en del også og jogger litt. Kjenner store forandringen i muskulaturen allerede. Hvem vet.... kanskje eg blir like sterk som eg engang var. Muscles baby.....here i come! Will you be my bodyguard? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 *snip* Tror nok hvis du fortsetter med denne holdningen kommer du langt Tror jeg og. Håper du fortsetter med dette, og får det enda bedre enn du hadde det, Snow! Men, RPP! We want muscles! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 *snip* Imponerende saker. Man hører om folk som sier de skal gjøre "ditt og datt", men at du faktisk gjør dette er MEGET imponerende. Håper du fortsetter, du har grunn til å være stolt av deg selv. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Bare du ikke forsvinner, da Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Hvis eg skal helle litt mer bensin i mario bålet så kan eg si at eg har gått ned 16kg på 2.5mnd! I løpet av uken begynner eg på sats eller noe. :!: Endret 20. juni 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hadde de fjernet bakgrunnsstøyen? Det var ikke sveip over "landskapet" vel? Jeg lå ikke helt lagelig til, jeg er beskyldt for utroskap etter den episoden... Fortell! Eller, dette var ikke SO! Fortell på PM da!!! Nå har du sagt A, dette krever at du sier B i SO! ANg det beltet synes jeg det var fint, og verdt pengene. Man kan jo faktisk bruke penger på drikke selv om man bruker penger på klær. De fleste som bruker mye penger på klær har råd til det og kan derfor kjøpe andre ting og. Skal sette opp Tv2 web-TV og se innslaget nå... Er ganske redd for å være ærlig, selvom det er et program jeg tviler at noen kan ha sett. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hvis eg skal helle litt mer bensin i mario bålet så kan eg si at eg har gått ned 16kg på 2.5mnd! Imponerende, veldig imponerende Jeg tipper at du har litt selvdisiplin, eller har jeg feil? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 *Ringe se og hør* Er ikke det sånn typisk førsteside stoff? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Har Joachim værtpå TV elns? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Har Joachim værtpå TV elns? Hvis han er heldig var han i bakgrunnen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hvis eg skal helle litt mer bensin i mario bålet så kan eg si at eg har gått ned 16kg på 2.5mnd! Imponerende, veldig imponerende Jeg tipper at du har litt selvdisiplin, eller har jeg feil? Har aldri hatt det før men eg har fått nok av "råtne foran pc'n" livet eg har hatt i så mange år at det nå var på tide og disiplinen har vært overraskende god. Anyway.... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Har Joachim værtpå TV elns? Han håper da faen meg ikke det... Han har betalt tredve kroner for å se programmet nå... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hurra, jeg overlevde spaserturen fra skumle Ila til å så trygge Sverresborg. Tror jeg var heldig med klesvalget. (armyshorts, naglebelte og Darkthrone-genser) Hadde jeg hatt på meg rosa piquet så hadde det nok blitt bråk. Var noen særs tvilsomme karer der nede. Røyket rullings, skateklær, osv. :\ Lenke til kommentar
royale Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Noen her som så dokumentaren om mmorpg og rpg spill på nrk? Ble litt skremt jeg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Noen her som så dokumentaren om mmorpg og rpg spill på nrk?Ble litt skremt jeg. Hva var det som var så skremmende? Var det dokumentert at det man ble avhengig av det? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Noen her som så dokumentaren om mmorpg og rpg spill på nrk?Ble litt skremt jeg. Så den jeg også... Skumle greier.. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Den som var for 2 uker siden elller noe? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Hurra, jeg overlevde spaserturen fra skumle Ila til å så trygge Sverresborg. Tror jeg var heldig med klesvalget. (armyshorts, naglebelte og Darkthrone-genser) Hadde jeg hatt på meg rosa piquet så hadde det nok blitt bråk. Var noen særs tvilsomme karer der nede. Røyket rullings, skateklær, osv. :\ Endret 20. juni 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg