Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har vært i danmark hos noen venner og gikk til en diatist som eg hørte hadde peiling.

 

Anyways er veldig fornøyd med framskrittet og klarer det fint men sliter bigtime i helgene. Nå spiser eg for å leve og ikke lever for å spise.

 

Anyways pumper en del også og jogger litt. Kjenner store forandringen i muskulaturen allerede. Hvem vet.... kanskje eg blir like sterk som eg engang var. :D

 

Muscles baby.....here i come! :w00t:

Will you be my bodyguard?

Lenke til kommentar
Hadde de fjernet bakgrunnsstøyen? Det var ikke sveip over "landskapet" vel? Jeg lå ikke helt lagelig til, jeg er beskyldt for utroskap etter den episoden... Fortell!

 

Eller, dette var ikke SO! Fortell på PM da!!!

Nå har du sagt A, dette krever at du sier B i SO! :)

 

 

ANg det beltet synes jeg det var fint, og verdt pengene. Man kan jo faktisk bruke penger på drikke selv om man bruker penger på klær. De fleste som bruker mye penger på klær har råd til det og kan derfor kjøpe andre ting og.

Skal sette opp Tv2 web-TV og se innslaget nå... Er ganske redd for å være ærlig, selvom det er et program jeg tviler at noen kan ha sett. :p
Lenke til kommentar
Hvis eg skal helle litt mer bensin i mario bålet så kan eg si at eg har gått ned 16kg på 2.5mnd!

Imponerende, veldig imponerende :) Jeg tipper at du har litt selvdisiplin, eller har jeg feil?

Har aldri hatt det før men eg har fått nok av "råtne foran pc'n" livet eg har hatt i så mange år at det nå var på tide og disiplinen har vært overraskende god.

 

Anyway....

Lenke til kommentar

Hurra, jeg overlevde spaserturen fra skumle Ila til å så trygge Sverresborg. Tror jeg var heldig med klesvalget. (armyshorts, naglebelte og Darkthrone-genser) Hadde jeg hatt på meg rosa piquet så hadde det nok blitt bråk. Var noen særs tvilsomme karer der nede. Røyket rullings, skateklær, osv. :\

Lenke til kommentar
Hurra, jeg overlevde spaserturen fra skumle Ila til å så trygge Sverresborg. Tror jeg var heldig med klesvalget. (armyshorts, naglebelte og Darkthrone-genser) Hadde jeg hatt på meg rosa piquet så hadde det nok blitt bråk. Var noen særs tvilsomme karer der nede. Røyket rullings, skateklær, osv. :\

gayfight22xi.gif

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...