Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde en litt overivrig gymlærer på barneskolen. Danset swing hver eneste gym time føltest ut som... anbefaler det ikke  ;)

5916445[/snapback]

hehe, stakkars dere. høyre-venstre-backstep *150

5916449[/snapback]

 

Gikk på en veeeeldig liten barneskole. Så.. var rett å slett ikke plass til å spille fotball , basket, osv.. Så da hadde vi sånne fantastiske gymlærere som bidro med forslag som swing, alle tenklige folkedanser. Hvem elsker ikke det? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hadde en litt overivrig gymlærer på barneskolen. Danset swing hver eneste gym time føltest ut som... anbefaler det ikke  ;)

5916445[/snapback]

hehe, stakkars dere. høyre-venstre-backstep *150

5916449[/snapback]

 

Gikk på en veeeeldig liten barneskole. Så.. var rett å slett ikke plass til å spille fotball , basket, osv.. Så da hadde vi sånne fantastiske gymlærere som bidro med forslag som swing, alle tenklige folkedanser. Hvem elsker ikke det? :dontgetit:

5916477[/snapback]

kongen av sverige :D

 

føler med dere :cry:

Lenke til kommentar
Læreren vår har vondt i halsen hver gang swing står på årsplanen, så vi må alltid ta noe annet vi.. :p

5916486[/snapback]

jeg kan lære deg litt jeg :p

jeg er min egen privatskole, plass til flere elever

 

 

jeg benytter anledningen til å informere om at e-penisen min har vokst til 5cm :D

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Læreren vår har vondt i halsen hver gang swing står på årsplanen, så vi må alltid ta noe annet vi.. :p

5916486[/snapback]

jeg kan lære deg litt jeg :p

jeg er min egen privatskole, plass til flere elever

 

 

jeg benytter informere om at e-penisen min har vokst til 5cm :D

5916490[/snapback]

 

1. Takk

2. Hva er e-penis?

Lenke til kommentar
Læreren vår har vondt i halsen hver gang swing står på årsplanen, så vi må alltid ta noe annet vi.. :p

5916486[/snapback]

jeg kan lære deg litt jeg :p

jeg er min egen privatskole, plass til flere elever

 

 

jeg benytter informere om at e-penisen min har vokst til 5cm :D

5916490[/snapback]

 

1. Takk

2. Hva er e-penis?

5916508[/snapback]

1. versågod

2. jeg regner antall poster i SO4 delt på 100, men det er mange måter å regne det ut på ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...