Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det stod vel ingen steder at han overlevde så vidt. Står at det var en påkjenning. Trenger ikke ilegge Joachim meninger heller.

Synes det er verre at Jokke ilegger hele østkanten et dårlig rykte...

 

Jeg har latt det gå lenge med det BSet ditt, men er jævlig lei nå. Hvis du bare skal slenge dritt, så hold heller munnen igjen.

 

JoachimR: Lakkegaten er langt unna der jeg bor, men bestevenninnen min bor der. Det er et av de verste strøkene i hele Oslo, så da skjønner jeg litt mer hva du mener. Selv jeg blir pekt på og ledd av der. Så da beklager jeg, forsto ikke hvor på østkanten du mente. :)

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Det stod vel ingen steder at han overlevde så vidt. Står at det var en påkjenning. Trenger ikke ilegge Joachim meninger heller.

Synes det er verre at Jokke ilegger hele østkanten et dårlig rykte...

Det er vel heller sånn at han ilegger vestkanten et dårlig rykte.

 

Oslo er langt fra så sort-hvit som J. bokstavelig talt ønsker fremstille den som, enhver som har vært på øst og vest av Oslo flere enn tre-fire ganger og som har litt bredere omgangskrets vet dette relativt godt.

Lenke til kommentar
Det stod vel ingen steder at han overlevde så vidt. Står at det var en påkjenning. Trenger ikke ilegge Joachim meninger heller.

Synes det er verre at Jokke ilegger hele østkanten et dårlig rykte...

 

Jeg har latt det gå lenge med det BSet ditt, men er jævlig lei nå. Hvis du bare skal slenge dritt, så hold heller munnen igjen.

Da beklager jeg. :)

 

JoachimR: Lakkegaten er langt unna der jeg bor, men bestevenninnen min bor der. Det er et av de verste strøkene i hele Oslo, så da skjønner jeg litt mer hva du mener. Selv jeg blir pekt på og ledd av der. Så da beklager jeg, forsto ikke hvor på østkanten du mente.  :)
Godt. Der borte bor altså mormor...
Lenke til kommentar
Tren: innkast, sentringer, straffe og få de til og leke på banen. Drit i ark og alt sånt, la de ha det morro. La de underholde seg selv! :)

Du er en knupp!

*kysse deg på pannen*

You welcome! :)

 

Hatt sånne treninger selv, for å ikke glemme at jeg dømmer barn i fra 1. klasse til 7.klasse... :(

Lenke til kommentar
*riste på hodet*

 

*ler samtidig mens man forsatt rister på hodet*

Kan jeg også få riste? :innocent:

 

Jeg har funnet ut, ved å titte kort på mine innlegg, at jeg spiser sykt mye gele. Til og med mer enn da jeg var barn og ble bedt på bursdager ca hver helg og proppet i meg gele. :p Kanskje flaks at det er ca det eneste jeg klarer å få ned for tiden. :hm:

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Fikk den av en diatist eller ka de nå heter. Har noe med alder og høyde å gjøre. Spiser eg mindre så går det utover muskler eller kordan det nå var.

Jupp, har mye med høyde og alder å gjøre. Jeg er skikkelig stolt over deg Mario, men synes du må poste noen før- og etterbilder snart. :) Nå som jeg nesten ikke trener prøver jeg å legge grensen på 1000 kcal eller litt under. Har også noe med sommeren og at jeg mister appetitten å gjøre.

Lenke til kommentar

Har vært i danmark hos noen venner og gikk til en diatist som eg hørte hadde peiling.

 

Anyways er veldig fornøyd med framskrittet og klarer det fint men sliter bigtime i helgene. Nå spiser eg for å leve og ikke lever for å spise.

 

Anyways pumper en del også og jogger litt. Kjenner store forandringen i muskulaturen allerede. Hvem vet.... kanskje eg blir like sterk som eg engang var. :D

 

Muscles baby.....here i come! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...