Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel særs lite go'kjøtt i RPP fra før av, så jeg tror ikke du har noe å være redd for. Det er bare morsomt å ha et ansikt å forholde seg til :)

5912047[/snapback]

 

Enig med den, bare synd at det eneste bilde jeg har sett av "Phax", er rassen hans :sick:

 

Edit: Typh'o

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Enig med den, bare synd at det eneste bilde jeg har sett av "Phax", er rassen hans :sick:

5912082[/snapback]

 

eyh. rassen er fin. den har tross alt striper og greier! ikke mange som har det.

 

og forøvrig har jeg postet andre bilder av meg i den tråden også, men kan hende folk trodde det var rassen min da også.

Lenke til kommentar
Enig med den, bare synd at det eneste bilde jeg har sett av "Phax", er rassen hans :sick:

5912082[/snapback]

 

eyh. rassen er fin. den har tross alt striper og greier! ikke mange som har det.

 

og forøvrig har jeg postet andre bilder av meg i den tråden også, men kan hende folk trodde det var rassen min da også.

5912111[/snapback]

 

Har ikke noe bilde i hodet mitt som jeg forbinder med deg (bortsett fra den satans rasen da, THE HORROR THE HORROR.

 

Kan dog hende jeg har hoppet over en so4 siden en eller annen gang :ermm:

Lenke til kommentar
Enig med den, bare synd at det eneste bilde jeg har sett av "Phax", er rassen hans :sick:

5912082[/snapback]

 

eyh. rassen er fin. den har tross alt striper og greier! ikke mange som har det.

 

og forøvrig har jeg postet andre bilder av meg i den tråden også, men kan hende folk trodde det var rassen min da også.

5912111[/snapback]

Ha ha ha. :!:

Lenke til kommentar
Åh, det er übernice med helt fresh Windows :love:

5912159[/snapback]

 

nei det er hor. drøssevis av drivere og programmer man må innstallere og ting som må konfigureres.. sjedelig shit.

5912167[/snapback]

For ikke og snakke om 120+ oppdateringer hvis du har en gammel OEM xp cd.

EDIT: fikk en ide fra en reklame, hvis jeg noen gang får barn så skal jeg få dem til og pakke , kjøre dem til fjellet, og si "henter dere om noen dager".

Også kjøre og komme tilbake 10 min etterpå :p.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
nei det er hor. drøssevis av drivere og programmer man må innstallere og ting som må konfigureres.. sjedelig shit.

5912167[/snapback]

Jeg brukte 1 time fra formatering til helt ferdig jeg :) Driverne går fort, og det gjør faen med PCen også :dribble:

 

 

For ikke og snakke om 120+ oppdateringer hvis du har en gammel OEM xp cd.

5912265[/snapback]

Er det ikke det man har Autopatcher til?
Lenke til kommentar
nei det er hor. drøssevis av drivere og programmer man må innstallere og ting som må konfigureres.. sjedelig shit.

5912167[/snapback]

Jeg brukte 1 time fra formatering til helt ferdig jeg :) Driverne går fort, og det gjør faen med PCen også :dribble:

 

 

For ikke og snakke om 120+ oppdateringer hvis du har en gammel OEM xp cd.

5912265[/snapback]

Er det ikke det man har Autopatcher til?

5912416[/snapback]

Må man ikke kopiere cden, også patcha, også brenne igjen?

Lenke til kommentar
Må man ikke kopiere cden, også patcha, også brenne igjen?

5912446[/snapback]

Nei nei, Autopatcher er alle updatsa som MS har gitt ut, samla i en pakke :) Du kjører programmet, velger hvilke du vil ha... Poff!! No more Windows Update ^^

 

Kanskje likså godt, jeg er ikke så lovlig av meg :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...