Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor sa de da at før hadde de 2mbit? Det er da vel ikke mulig å bare ha 2mbit lokalt nettverk?

100mbit er jo nesten standard på de fleste routere nå(?)

Fordi Asgeir ikke har så mye greie på det?

 

Jeg lever enda... Var litt av en påkjenning... Folk peker og ler...

Var det noen som lo av deg :dontgetit:

Rar by det der, Oslo. En slags apartheidgreie...

p_edit.gif: Apartheid skrives jo ikke slik, dumme leif...

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Var det noen som lo av deg :dontgetit:

Rar by det der, Oslo. En slags apartheid...

Er det vel ikke, er bare Jokkeboy som overdriver noe inni granskauen.

 

Pappa var på besøk i dag, han så på meg også lukket han døren og var der til jeg gikk ut igjen. Tydeligvis en liten gutt som ikke har vokst opp i en alder av 40 ja.

Lenke til kommentar

La meg få dette rett; Joachim dro til østkanten av Oslo og overlevde bare såvidt? Orker ikke å lese de andre sidene...

 

Edit: Det kom beskjed om at serveren var for overbelastet til å fullføre oppgaven, så jeg postet på nytt. Men nei da, da ble det dobbelpost! :roll:

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Var det noen som lo av deg :dontgetit:

Rar by det der, Oslo. En slags apartheid...

Er det vel ikke, er bare Jokkeboy som overdriver noe inni granskauen.

Jeg har nå vært på østkanten, og jeg har vært et par ganger på Tøyen Sentrum eller Atrium eller hva det heter, når jeg har måttet dra til den offentlige tannlegen der... Samtlige, eller alle tre gangene da, har det vært folk som har ledd. Første gang lo to jenter i sjal, andre gangen var det noen barnehavebarn type farvede, og nå var det noen sagge-typer.

 

Jeg har også truffet på folk som har gått på Hersleb skole, som bla. har ropt ord som "pottitthomo" og "romperytter" etter meg.

 

Det er oslo, Ananas.

Lenke til kommentar
La meg få dette rett; Joachim dro til østkanten av Oslo og overlevde bare såvidt? Orker ikke å lese de andre sidene...

Han dro dit jeg sånn ca bor og overlevde såvidt. Sier jo seg selv at han er drama-queen. Ikke uvanlig å se gutter i rosa bånd her heller, tviler på at de i det hele tatt legger merke til deg.

Jeg var et sted som het noe sånt som Sofienberg (der Jaguarbutikken er) og gikk av bussen på Lakkegaten skole.

 

Sorry Ananas, men et par kraftige hvite gutter og to kullsorte, pekte og hadde tydelig moro på min bekostning. Ikke at jeg tok skade, men hva vet man vel?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...