Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg regner med at det er mer enn 2 damer på TG, så da er det jo faktisk større sjans å få seg dame enn å se JoachimR på tøyen.

 

Du er bortskjemt JoachimR, jeg har aldri vært hos noe annet enn Offentlig tannlege..

5909965[/snapback]

Greit nok at det er flere damer på TG, men de sikter ganske så høyt når utvalget er som det er. ;)

5909972[/snapback]

 

De damene som er der , som ikke er der fordi de er sååå flinke i CS, er der vel "to get laid"

 

Hadde noen tøsevenninder som alltid var på slike dartapartyer, selv om de ikke brydde seg om noe annet en Irc og Msn!

 

Åhhh, giiiid, så mange kjekke gutter a!

Lenke til kommentar
Ingen sminke-privilgelier.

5910005[/snapback]

K-k-kriiise!

Øhhh.. ok... og hvordan har du det ellers ?  :roll:

5910014[/snapback]

Kom ut litt for hardt fra min side, beklager det. Var ikke ment slik, bare en liten innskudd sidekommentar om hvor lett det egentlig er å uttrykke det som negativt at noen er bortskjemt.

 

Ikke at noen bryr seg, men jeg har det stort sett ganske bra, bortsett fra at de som vanligvis vasker og rydder her i huset visstnok har fri i påsken, så jeg har flyttet rundt på alt for masse ting i dag. Et slit uten like, men jeg skal da overleve. :)

Lenke til kommentar
Åhhh, giiiid, så mange kjekke gutter a!

5910008[/snapback]

Øhm... Nei?

 

Bare jeg og noen andre her...

5910030[/snapback]

 

A-haha :!: Dagens :D

 

Det var på Convention i Kr.sund. Tviler på at mer enn 1 av 10 jenter som deltok var der pga data liksom :innocent:

 

Når man er rundt 14 år er alle gutter som ikke går i klassen din fryktelig spennende.

Lenke til kommentar
tøser hele gjengen, sier jeg bare.

5910045[/snapback]

 

Jeg er som alltid enig i alt du har å komme med ;)

 

Mamma har kjøpt påskegodt til meg og broren min, men det var ingenting godt nedi den boksen :ermm: Lurer på å gi alt til broren min , og så stikke opp å kjøpe meg noe smågodt å ha oppi istedet... så jeg har noe å kose meg med i påska :innocent:

Lenke til kommentar
Pene jenter på LAN-parties? Nå har jeg hørt det også.

5910041[/snapback]

Finnes faktisk et par individer av den arten og ;)

 

Når man er rundt 14 år er alle gutter som ikke går i klassen din fryktelig spennende.

5910043[/snapback]

Kunne ikke vært mer enig! :thumbup:

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
tøser hele gjengen, sier jeg bare.

5910045[/snapback]

 

Jeg er som alltid enig i alt du har å komme med ;)

 

Mamma har kjøpt påskegodt til meg og broren min, men det var ingenting godt nedi den boksen :ermm: Lurer på å gi alt til broren min , og så stikke opp å kjøpe meg noe smågodt å ha oppi istedet... så jeg har noe å kose meg med i påska :innocent:

5910053[/snapback]

Kjøp til meg også, har ikke godteri :(

Lenke til kommentar
Pene jenter på LAN-parties? Nå har jeg hørt det også.

5910041[/snapback]

 

 

He he he , jeg har også mine tvil.. Iallefall både pene og friske i hodet

 

Hey, kan ikke noen på TG slenge opp ett bilde dersom dere skulle se noen som ser bra ut ?

 

Nå skal jeg sette meg ned og vente på hat-meldinger fra TG-tøser :ermm:

 

EDIT: Oj oj guttær, sjå ka eg fannt: 1144845382975_406.jpg

 

:dribble: ?

 

:!:

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
Pene jenter på LAN-parties? Nå har jeg hørt det også.

5910041[/snapback]

 

 

He he he , jeg har også mine tvil.. Iallefall både pene og friske i hodet

 

Hey, kan ikke noen på TG slenge opp ett bilde dersom dere skulle se noen som ser bra ut ?

 

Nå skal jeg sette meg ned og vente på hat-meldinger fra TG-tøser :ermm:

 

EDIT: Oj oj guttær, sjå ka eg fannt: 1144845382975_406.jpg

 

:dribble: ?

 

:!:

5910070[/snapback]

 

LOL hu t.v. så evig nerd ut, så hu hører nok hjemme der. Men hu til høyre? Ser ut som hu bare venter å finne seg perfekt partner som hu skal kaste seg over som en puma og ete han levende....aka tøs :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...