Zappza Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Frister litt å gå naken rundt i huset, siden jeg er hjemme alene. Hmm. 5909769[/snapback] Do it! Er skjønt _____ True "GAANGSTAHBIIATCH" http://www.deiligst.no/index.php?id=1476917&filter=2&ezc=2 Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Klipp deg, dusj deg, barber deg og kom deg ut! Du må treffe jenter! De kommer ikke hjem til sengen din automagisk heller. 5909611[/snapback] Hørt om internett? 5909637[/snapback] Jeg møtte min nåværende samboer på internett for 3 år siden Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Gud, dette er sånn jeg blir sliten av: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=113044 Gjett hvem som bruker den linsevæsken... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Jeg møtte min nåværende samboer på internett for 3 år siden 5909798[/snapback] Russianbrides? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Jeg møtte min nåværende samboer på internett for 3 år siden 5909798[/snapback] Russianbrides? 5909804[/snapback] He he he he .... Neida :!: Spraydate.no faktisk Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Jeg møtte min nåværende samboer på internett for 3 år siden 5909798[/snapback] Russianbrides? 5909804[/snapback] RussianHunks.ru Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Eneste kjangs for meg til å få meg dame er vel igjennom internett eller tg :!: Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Eneste kjangs for meg til å få meg dame er vel igjennom internett eller tg :!: 5909818[/snapback] Få dame på TG er vel like lett som å finne JoachimR på Tøyen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Tomat-Ulf, ganske god sammenligning. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 OH YES! Da er godkortet installert Jeg er i ekstase - for en lyd! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Ah, nydusjet og nybarbert, herlig følelse. Frister litt å gå naken rundt i huset, siden jeg er hjemme alene. Hmm. 5909769[/snapback] Det gjør jeg hele tiden. Sitter spesielt ofte naken her på forumet. Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 OH YES! Da er godkortet installert http://www.rockinn.co.jp/digital_lab/audio...dio_ap2496p.jpg Jeg er i ekstase - for en lyd! 5909911[/snapback] M-Audio Audiophile 2496? selv driver jeg og sikler litt påESI Juli@ , får se om man ikke tar seg råd til det etterhvert.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 M-Audio Audiophile 2496? 5909930[/snapback] Korrekt, har ikke skrudd noe særlig på knappene i softwaren, men sålangt er lyden himmelsk. Tror potensialet er enda større. En fin oppgradering til en hyggelig penge (895,-). Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Korrekt, har ikke skrudd noe særlig på knappene i softwaren, men sålangt er lyden himmelsk. Tror potensialet er enda større. En fin oppgradering til en hyggelig penge (895,-). 5909947[/snapback] høres bra ut, hvilket kort hadde du fra før av da? kjører du surround eller går det i stereo? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Eneste kjangs for meg til å få meg dame er vel igjennom internett eller tg :!: 5909818[/snapback] Få dame på TG er vel like lett som å finne JoachimR på Tøyen. 5909835[/snapback] Det skal du ikke si, for jeg har faktisk vært der to ganger. En gang kom jeg alene med sånn t-bane også. Gud. Offentlig tannlegevakt. Hadde startet dagen med to timer i en (privat) tannlegestol, ble overmodig, og ødela tannen ved siden av samme kveld. Ikke moro. Offentlig tannlegevakt kan ikke anbefales. At jeg så ble tildelt en sadistisk "rotfyllingstannlege", som etter eget utsagn var ekspert, og som på mitt spørsmål om jeg ikke burde få bedøvelse svarte "Tøffe gutter trenger ikke bedøvelse!" og kjefet meg huden full for å holde meg fast i armlene på tannlegestolen, gjorde ikke saken bedre. Og jeg mener, jeg var alene hos henne. Dog ringte mamma og denne gamle sadistdamen efterpå, og jeg fortsatte å gå til en privat tannlege mer smakfult sentralisert. Jeg mener, bare det å ta T-banen til Tøyen var jo en grusom opplevelse, og når de i tillegg er sånn, de jeg skal møte der? Nei takk. I tillegg var det fult av damer og jenter med skaut og burka, og et par av dem lo åpenlyst av meg. Hva gjør man da? Gud. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 I tillegg var det fult av damer og jenter med skaut og burka, og et par av dem lo åpenlyst av meg. Hva gjør man da? Gud. 5909952[/snapback] Nesten litt gøy det der, for å le tilbake er rasistisk. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Eneste kjangs for meg til å få meg dame er vel igjennom internett eller tg :!: 5909818[/snapback] Få dame på TG er vel like lett som å finne JoachimR på Tøyen. 5909835[/snapback] Det skal du ikke si, for jeg har faktisk vært der to ganger. En gang kom jeg alene med sånn t-bane også. Gud. Offentlig tannlegevakt. Hadde startet dagen med to timer i en (privat) tannlegestol, ble overmodig, og ødela tannen ved siden av samme kveld. Ikke moro. Offentlig tannlegevakt kan ikke anbefales. At jeg så ble tildelt en sadistisk "rotfyllingstannlege", som etter eget utsagn var ekspert, og som på mitt spørsmål om jeg ikke burde få bedøvelse svarte "Tøffe gutter trenger ikke bedøvelse!" og kjefet meg huden full for å holde meg fast i armlene på tannlegestolen, gjorde ikke saken bedre. Og jeg mener, jeg var alene hos henne. Dog ringte mamma og denne gamle sadistdamen efterpå, og jeg fortsatte å gå til en privat tannlege mer smakfult sentralisert. Jeg mener, bare det å ta T-banen til Tøyen var jo en grusom opplevelse, og når de i tillegg er sånn, de jeg skal møte der? Nei takk. I tillegg var det fult av damer og jenter med skaut og burka, og et par av dem lo åpenlyst av meg. Hva gjør man da? Gud. 5909952[/snapback] Jeg regner med at det er mer enn 2 damer på TG, så da er det jo faktisk større sjans å få seg dame enn å se JoachimR på tøyen. Du er bortskjemt JoachimR, jeg har aldri vært hos noe annet enn Offentlig tannlege.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Jeg regner med at det er mer enn 2 damer på TG, så da er det jo faktisk større sjans å få seg dame enn å se JoachimR på tøyen. Du er bortskjemt JoachimR, jeg har aldri vært hos noe annet enn Offentlig tannlege.. 5909965[/snapback] Greit nok at det er flere damer på TG, men de sikter ganske så høyt når utvalget er som det er. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Korrekt, har ikke skrudd noe særlig på knappene i softwaren, men sålangt er lyden himmelsk. Tror potensialet er enda større. En fin oppgradering til en hyggelig penge (895,-). 5909947[/snapback] Lurer på å kjøpe meg et lydkort jeg også, bruker det interne med 4x Bose Roommate II i stereo nå. Veldig stor forskjell på hvor god lyden er? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Om det gjør saken litt bedre, så er jeg i hvert fall ikke der, så litt større sjans for røkla. live - [songs from black mountain #03] get ready [3:32] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg