Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg gjort noe dumt.

Treneren min kom og spurte meg i dag om jeg kunne være leder på fotballskole i morgen. Og tror du ikke at jeg var så dum som sa ja? Jeg skal da lede en gruppe med småbarn, helt alene fra 9 til 3 i morgen.

Hvorfor, HVORFOR sa jeg ja? :cry:

Jeg liker jo ikke små barn en gang..

Ei veninne sa at det jeg kom til å høre i morgen var; "Eline, hva skal vi nå a? Eline, kan ikke vi gjøre det a? Hvorfor må vi gjøre det a? Eline, Eline, Eliiiine!"

Herregud at jeg kunne være så dum!

 

Btw, har noen vært sånn leder før? Vi burde visstnok ha et lite opplegg for i morgen, men jeg har ingen idèer...

 

Dette kommer til å gå dårlig :no:

Lenke til kommentar

Man må starte i det små T-Solberg!

Forsåvidt er jeg enig med hvem som nå enn sa det, Dream Theater er helt fantastisk! Jeg hater dere som skal på konserten i september! Jeg har ferie helgen etter det! Så hadde det vært den 7. oktober hadde jeg kunnet dratt på konserten, men kan ikke nå. Det irriterer vettet av meg!

 

Herr Brun

Lenke til kommentar
Nå har jeg gjort noe dumt.

Treneren min kom og spurte meg i dag om jeg kunne være leder på fotballskole i morgen. Og tror du ikke at jeg var så dum som sa ja? Jeg skal da lede en gruppe med småbarn, helt alene fra 9 til 3 i morgen.

Hvorfor, HVORFOR sa jeg ja? :cry:

Jeg liker jo ikke små barn en gang..

Ei veninne sa at det jeg kom til å høre i morgen var; "Eline, hva skal vi nå a? Eline, kan ikke vi gjøre det a? Hvorfor må vi gjøre det a? Eline, Eline, Eliiiine!"

Herregud at jeg kunne være så dum!

 

Btw, har noen vært sånn leder før? Vi burde visstnok ha et lite opplegg for i morgen, men jeg har ingen idèer...

 

Dette kommer til å gå dårlig :no:

Skal du være trener'n min? :omg:

Lenke til kommentar
Eline; Hvilken aldersgruppe snakker vi?

Hm, er ikke helt sikker.. Men venninnen min hadde hatt 3., 4. og 5. klassinger i dag. Jeg tror jeg får noe sånt, eller mindre i morgen ;)

 

Bundy: Nei, jeg tror ikke det altså. Hvor er du på fotballskole, forresten?

Lenke til kommentar
Eline; Hvilken aldersgruppe snakker vi?

Hm, er ikke helt sikker.. Men venninnen min hadde hatt 3., 4. og 5. klassinger i dag. Jeg tror jeg får noe sånt, eller mindre i morgen ;)

 

Bundy: Nei, jeg tror ikke det altså. Hvor er du på fotballskole, forresten?

Tren: innkast, sentringer, straffe og få de til og leke på banen. Drit i ark og alt sånt, la de ha det morro. La de underholde seg selv! :)

Lenke til kommentar
Eline; Hvilken aldersgruppe snakker vi?

Hm, er ikke helt sikker.. Men venninnen min hadde hatt 3., 4. og 5. klassinger i dag. Jeg tror jeg får noe sånt, eller mindre i morgen ;)

 

Bundy: Nei, jeg tror ikke det altså. Hvor er du på fotballskole, forresten?

Jeg fotball skole? :!:

Jeg har aldri sett en halvkamp med fotball i hele mitt liv.

Lenke til kommentar

Fotball suger! :p

Jeg har solgt pcen min i dag. Det er trist! Jeg går opp på rommet for å slappe av foran skjermen, så er den jo ikke der! Måtte gå ned på mammas maskin. Men jeg flytter et år og har ikke bruk for den, så det er like greit å selge nå og kjøpe ny om et år (med dobbeltkjerne osv. :dribble:) Nå vurderer jeg sterkt å legge meg, men er ikke sikker på om jeg orker. Tror jeg legger meg og leser i det minste. God natt!

 

Herr Brun

Lenke til kommentar
Nå har jeg gjort noe dumt.

Treneren min kom og spurte meg i dag om jeg kunne være leder på fotballskole i morgen. Og tror du ikke at jeg var så dum som sa ja? Jeg skal da lede en gruppe med småbarn, helt alene fra 9 til 3 i morgen.

Hvorfor, HVORFOR sa jeg ja? :cry:

Jeg liker jo ikke små barn en gang..

Ei veninne sa at det jeg kom til å høre i morgen var; "Eline, hva skal vi nå a? Eline, kan ikke vi gjøre det a? Hvorfor må vi gjøre det a? Eline, Eline, Eliiiine!"

Herregud at jeg kunne være så dum!

 

Btw, har noen vært sånn leder før? Vi burde visstnok ha et lite opplegg for i morgen, men jeg har ingen idèer...

 

Dette kommer til å gå dårlig :no:

Jeg sier bare, good luck - You'll need it ;)

 

Unger er noe dritt. Også alene da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...