Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Viktig med peelingmaske.

5907593[/snapback]

Jah, og så er de så artige å dra av. Spesielt de gjennomsiktige. Søsteren min hylte da jeg begynte å dra av meg "huden" min sånn helt plutselig. Gah. Skulle hatt en sånn no. S kunne jeg vekket alle i huset istedet for å sitte her dønn aleine fordi jeg ikke får sove. :(

Lenke til kommentar
Det er en slik gjennomsiktig jeg har nå. *Dra sakte av*

5907605[/snapback]

Stilig. Synd med matten btw. Har vel samme matte som deg. Vet at det suger. Kan ikke forestille meg å måtte ta det på så kort tid. *sende trøst fra en bergenser*

 

orker foresten ikke å skrive det i den andre tråden :p

Lenke til kommentar

Fikk litt lyst til å male nå. Kom faktisk fram til at den ene veggen på rommet mitt ville sett feeet ut om den var helt svart! :!:

 

Gjett om jeg skal male i løpet av påsken. Ooh. Bare folka ikke nekter meg da. Hadde vært så tøft. Alle de andre veggene er jo hvite. Sweet.

 

Skulle ønske jeg kunne tegne. Da ville jeg tegnet en person fanget i en tåre som prøvde å komme seg ut. En tåre i et stort tomrom og med litt skygge kanskje. Alt rundt var svart og så med hvit skygge. Hadde passet perfekt på veggen min. Kanskje buddien min på form og farge kan. Då skal han få male på veggen min :)

 

total eclipse of the heart - dunno

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...